تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۱۵۴۸
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۶۵ فقره سرقت در یاسوج

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در سطح شهرستان "بویراحمد" موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در سطح شهرستان "بویراحمد" اعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.
مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه کار‌شناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1