تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۳۱۵۰۴
کبنا گزارش می‌دهد

سنگ تمام وزارت کار در شهر زلزله‌زده سی‌سخت ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت سنگ تمام گذاشت، بسته‌های حمایتی این وزارتخانه از قبیل؛ وسایل گرمایشی، بهداشتی و غذایی به ارزش 10 میلیارد تومان بین زلزله‌زدگان سی‌سخت توزیع شد. به طوریکه برخی از اهالی شهر سی‌سخت در تماس تلفنی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه محمد شریعتمداری وزیر کار قدردانی کردند. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از محل توزیع این بسته‌های حمایتی به طور ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و مدیریت پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد را در توزیع این اقلام ستود.
    
فیلم) کمک 10 میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله زده سی‌سخت
 
پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: به دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان بسیج شد. 13 روز از وقوع زلزله شهر سی‌سخت می‌گذرد و در این مدت بالغ بر 10 میلیارد تومان اقلام مورد نیاز مردم از سوی مجموعه وزارت کار وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شد. ما دیروز بار داشتیم و امروز هم همچنین. و 3100 بسته حمایتی از قبیل مواد خوراکی، بهداشتی و گرمایشی در بین مردم توزیع خواهد شد.
نیک‌مرام گفت: مبالغ نقدی از سوی سازمان بهزیستی به جامعه هدف خودشان واریز شده است.
وی افزود: ما در این مدت کنار مردم زلزله زده سی‌سخت ماندیم و من بعد هم خواهیم ماند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مردم سی‌سخت تماس‌های را با ما داشتند و از مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی می‌کردند که جا دارد، همچنین بنده به نیابت از مردم و مسئولان استان و به ویژه مردم شهر سی‌سخت کمال تشکر از آقای شریعتمداری مقام عالی وزارت کار داشته باشم.
علی دانشی معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 3100 بسته حمایتی با تلاش شبانه‌روزی همکارانم برای توزیع در بین مردم زلزله زده سی‌سخت آماده شد که عملیات توزیع آن به زودی آغاز می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1