کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز جمعه 8 اسفند ماه:

طرح هر مسجد یک حقوقدان در مصلی یاسوج برگزار شد / نادریان: هدف فارغ شدن از پروسه‌های دست و پاگیر اداری و قضایی است

9 اسفند 1399 ساعت 1:42

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان با هدف فارغ شدن از پروسه‌های دست و پاگیر اداری و قضایی است.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان با هدف فارغ شدن از پروسه‌های دست و پاگیر اداری و قضایی است.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز امروز ( جمعه ۸ اسفند ۹۹) دومین جلسه مشاوره حقوقی (طرح هر مسجد یک حقوقدان) در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح این طرح گفت: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی شروع به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان کردیم تا مردمی که مشکلات و معضلات قضایی دارند به این کارگروه مراجعه کنند و روند حل مشکلات‌شان تسریع یابد.
نادریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: تا قبل از شیوع کرونا ما چیزی بالغ بر ۴۰ کارگاه مشاوره در مساجد سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم، ولی با شیوع ویروس کرونا و تکلیف بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه این جلسات لغو شدند و بعد از شیوع کرونا اولین جلسه به مناسبت ۲۲ بهمن ماه برگزار شد و این دومین جلسه ما بعد از شیوع کروناست.
وی در ادامه اظهار داشت: یک تفاهم نامه بین بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان امضا شد، این تفاهم نامه دارای ۲۲ هدف اصلی است که یکی از اصلی‌ترین اهداف این تفاهم نامه و این جلسات فارغ شدن از، بسیاری از پروسه‌های دست و پاگیر اداری و قضایی است و یکی دیگر از اهداف اصلی این است، افرادی که هنوز درگیر پروسه قضایی و روند رسیدگی به پرونده نشده‌اند، مشاوره صحیح قضایی به آن‌ها اعطا می‌شود تا اگر نیاز و ضرورتی به طرح پرونده نبود، وارد پروسه‌ی قضایی نشوند.
 


کد مطلب: 431377

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431377/2/طرح-مسجد-یک-حقوقدان-مصلی-یاسوج-برگزار-نادریان-هدف-فارغ-شدن-پروسه-های-دست-پاگیر-اداری-قضایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1