کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ادامه بازدیدهای شبانه در شهر زلزله زده سی سخت؛

استاندار از مقر سپاه فتح استان و دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد

7 اسفند 1399 ساعت 21:57

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای شبانه خود در شهر زلزله زده سی سخت امشب از مقر سپاه فتح استان و دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای شبانه خود در شهر زلزله زده سی‌سخت امشب از مقر سپاه فتح استان و دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد.
به گزارش کبنا، استاندار ابتدا با حضور در بین پاسداران و بسیجیان با تقدیر ویژه از این نیروی انقلابی و متعهد گفت: تلاش ، کوشش و زحمات شبانه روزی سپاه پاسداران در طول امداد رسانی و کمک رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف تا به امروز قابل تقدیر و ستودنی است.
کلانتری افزود: نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان جزو اولین نیروهایی بودند که در لحظات نخستین وقوع زلزله خود را به این شهرستان رساندند و در کنار نیروهای امدادی و خدماتی به یاری مردم پرداختند.
استاندار خدمات و همراهی بی نظیر سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح را ارزنده و قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: همین وفاق ،همدلی و انسجام میان همه مسئولان استانی باعث مدیریت صحیح و مطلوب این بحران تا این زمان شد.
کلانتری تسریع در روند اسکان موقت و رفع همه نیازمندیها و به ویژه توجه ویژه به روستاهای آسیب دیده را خواستار شد و گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و در پایان و در کمترین زمان از این بحران عبور کنیم.
استاندار تامین امنیت پایدار در شهر و روستاهای این شهرستان زلزله زده را مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و گفت: تا کنون حتی یک مورد گزارش سرقت یا دستبرد به اموال مردم گزارش نشده است.
استاندار در ادامه همچنین از دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید و از مدیر جوان این ستاد قدردانی کرد.
حسین کلانتری نگاه ارزشمند عمران و آبادانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق محروم و آسیب دیده را از الطاف خداوند برشمرد و از تلاشهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آقای شایان نادری مدیر جوان این مجموعه تقدیر کرد.
استاندار حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و شهر سی سخت را فرصتی مغتنم خواند و تصریح کرد: حضور جناب آقای دکتر مخبر بارقه امیدی در وجود مردم زلزله‌زده برای بازسازی و مقاوم سازی خانه های مسکونی ایجاد کرد و از نگاه ویژه و توجه وی به استان تقدیر کرد.


کد مطلب: 431327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431327/2/استاندار-مقر-سپاه-فتح-استان-دفتر-ستاد-اجرایی-فرمان-حضرت-امام-ره-بازدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1