کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

بازدید شبانه استاندار از منازل مسکونی و خانه‌های آسیب دیده شهر سی‌سخت در آستانه شب ولادت حضرت علی (ع) 

6 اسفند 1399 ساعت 23:32

استاندار با حضور در منازل مسکونی و خانه‌های آسیب دیده شهر سی‌سخت در جریان آخرین روند امدادرسانی و مشکلات و نیازمندی‌های افراد آسیب دیده قرار گرفت.


استاندار با حضور در منازل مسکونی و خانه‌های آسیب دیده شهر سی‌سخت در جریان آخرین روند امدادرسانی و مشکلات و نیازمندی‌های افراد آسیب دیده قرار گرفت.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری تسریع در روند اسکان و آرامش خانواده‌ای آسیب‌دیده را از مهمترین اولویت‌ها خواند و افزود: هیچ خانواده‌ای در این شهر نباید وجود داشته باشد که نیاز اولیه از جمله چادر، وسایل گرمایشی داشته باشد و همه باید از امکانات اولیه امدادی برخوردار باشند.
استاندار در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از تلاش ویژه خود و مدیران استانی برای پیگیری مشکلات مردم سی سخت در سطوح ملی و رایزنی با مسئولان ملی خبر داد و گفت: تا پایان در کنار مردم سی سخت هستم.
کلانتری خاطرنشان کرد: خود شخصا به صورت مکرر و مرتب از جای جای شهر و محلات و خانه‌ها بازدید کرده و در صورتی که قصوری از ناحیه کسی ببینم برخورد خواهم کرد.
کلانتری گفت: هم اینک همه دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، پزشکی، سپاه، بسیج در قالب تیم‌ها و اکیپ‌های مختلف و حتی از استانهای همجوار و دیگر استانها در جای جای شهر و روستاهای اطراف مستقرند و به خدمات رسانی مشغولند.
کلانتری، انسجام، همدلی و وفاق میان همه اقشار مردم و مسئولان و فرهنگ و متانت مردم سی‌سخت را عامل مهم مقابله با این بحران برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همین اتحاد این بحران رو پشت سر خواهیم گذاشت.


کد مطلب: 431297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431297/2/بازدید-شبانه-استاندار-منازل-مسکونی-خانه-های-آسیب-دیده-شهر-سی-سخت-آستانه-شب-ولادت-حضرت-علی-ع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1