کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / پناهی: باید از خود برتربینی، خودسوزی، تفرق و سهم خواهی‌ها عبور کنیم / در سایه وحدت برای تشکیل دولت جوان انقلابی حرکت کنیم ( + تصاویر )

6 اسفند 1399 ساعت 23:59

دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه ( چهارشنبه 6 اسفند ماه 99) دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هیئت رئیسه این شورا در مسجد فاطمه الزهرا (س) امامت 18 یاسوج برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان دنا اظهار داشت: عمق فاجعه در شهر سی سخت بالاست، مردم درباره قضاوت‌های اولیه ناراحت هستند و باید مدیریت بحران به طوری باشد که مردم در چنین حوادثی آسیب نبینند.
 وی گفت: ما با مردم زلزله زده شهر سی سخت سی سخت ابراز همدردی می‌کنیم.
 پناهی خاطر نشان کرد: بعد از جلساتی که داشتیم بنا شد که جمع شورای وحدت اصولگرایان تکمیل شود، جمعی که شروع بکار کردند باید بین ۱۳ تا ۱۵ نفر باشند و بنا به اقتضاء استان، بنا بر این شد که تعداد افراد حاضر در این شورا بیشتر باشد.
 وی بیان کرد: در شرایط کرونا هستیم و با توجه به مشکلات این ویروس و محدودیت‌ها، تاکنون مجال برگزاری یک نشست فراگیر را گرفت و وقوع این زلزله نیز در این تأخیر مزید بر علت شد.
 حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: در سال ۹۶ یک کاری را شروع کردیم جریان انقلابی در آن سال به یک انسجام کامل رسید و پشت سر آیت الله رئیسی یک رأی قابل توجهی کسب شد.
 وی افزود: شاید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با تکثر نامزدها روبرو شویم، باید تلاش کنیم که نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و ارزشی خیلی سریع به یک اجماع و انسجام برسند.
 پناهی خاطر نشان کرد: شورای وحدت تلاشی در سطح استان و کشور دارد، برای به انسجام رساندن نیروهای انقلابی از روی برادری، بدون عرض اندام و سهم خواهی خاصی. باید در هر تشکل و گروه همسو جریان انقلابی که هستیم، به یک انسجام و وحدت برسیم.
 پناهی تصریح کرد: شورای وحدت برادرانه و دلسوزانه بدون اینکه بخواهد پدر سالارانه کاری انجام دهد. با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل یک دولت جوان و حزب‌الهی، در انتخابات پیش رو باید تلاش کنیم که این دولت جوان انقلابی محقق شود.
 وی خطاب به نیروهای انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از خود برتربینی، خودسوزی، تفرق و سهم خواهی‌ها عبور کنیم و در سایه برادری، انسجام، وحدت و همدلی برای تحقق یک دولت جوان انقلابی گام برداریم.
 وی افزود: جمع شورایی ما در حال تکمیل است و جامعه روحانیت در شهرستان‌ها انتخاب شدند و باید تلاش کنیم که جریان انقلابی یکصدا باشد و از چند صدایی پرهیز شود.
حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق وحدت بین نیروهای انقلابی باید از حواشی پرهیز و درگیر شتاب زدگی در تصمیم گیری نشویم و نقدها در هر سطحی را با سعه صدر بپذیریم.


کد مطلب: 431294

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431294/2/نشست-شورای-وحدت-اصولگرایان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-پناهی-باید-خود-برتربینی-خودسوزی-تفرق-سهم-خواهی-ها-عبور-کنیم-سایه-تشکیل-دولت-جوان-انقلابی-حرکت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1