کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد:

کانکس‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت رسید ( + تصاویر )

4 اسفند 1399 ساعت 21:37

راه‌اندازی دو آشپزخانه مجهز، استقرار کاروان سلامت احسان و ارسال ۱۰۰ عدد کانکس برای اسکان موقت آسیب‌دیدگان، بخشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه سی‌سخت است.


راه‌اندازی دو آشپزخانه مجهز، استقرار کاروان سلامت احسان و ارسال ۱۰۰ عدد کانکس برای اسکان موقت آسیب‌دیدگان، بخشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه سی‌سخت است.
به گزارش کبنا، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری هفته گذشته در منطقه سی‌سخت، نیروهای امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن امدادرسانی، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تأمین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان کردند.
وی افزود: پیرو دستور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مبنی بر بسیج تمام امکانات برای یاری رساندن به مردم مناطق زلزله‌زده، تاکنون هزاران بسته مواد غذایی آماده، پتو، چادر، اقلام بهداشتی ضدکرونایی و بخاری برقی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها، با راه‌اندازی دو آشپزخانه موقت و مجهز روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان امام طبخ و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.
نادری با اشاره به نیاز مردم سی‌سخت به خدمات درمانی افزود: با اعزام و استقرار یک "کاروان سلامت احسان" در منطقه، به طور رایگان خدمات دارویی و پزشکی لازم به مراجعان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به برودت هوای منطقه و سختی زندگی در چادر افزود: با دستور رئیس ستاد، ۱۰۰ عدد کانکس جهت اسکان موقت به سی‌سخت ارسال شد که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
نادری خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت، در کنارشان خواهد بود.
 


کد مطلب: 431185

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431185/2/کانکس-های-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-مناطق-زلزله-زده-سی-سخت-رسید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1