کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به شهر زلزله‌زده سی‌سخت؛

( فیلم و تصاویر ) پناهی: آنچه ما دیدیم، مدیریت بحران در سی‌سخت قوی عمل نکرده / امام جمعه باشت: مدیریت‌ها در شهر زلزله‌زده سی‌سخت پراکنده است / مردم نگران هستند / صلواتی: امکانات آمده، اما چگونه توزیع شده است

4 اسفند 1399 ساعت 13:22

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کردند و ضمن شنیدن صحبت‌های مردم با آنها همدردی کردند.


ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کردند و ضمن شنیدن صحبت‌های مردم با آنها همدردی کردند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت یکی از شخصیت‌های بوده که در همان ابتدای کار برای امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم تلاش و فریاد می‌زد، در این سفر به تشریح آخرین اقدامات پرداخت و اظهار داشت: سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان ابتدای وقوع زلزله به سی‌سخت آمدند.
او از اقدامات سپاه، بسیج، مجموعه استانداری و همه دستگاه‌های خدمات رسان سخن می‌گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مردم و نگاه‌های عدالتمندانه در توزیع تجهیزات، اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد چندین بار به سی‌سخت سفر و توصیه‌های لازم را داشتند و خواستار تحقق وعده‌ها به مردم شدند و بیان می‌کردند: نباید مردم را تا اتمام کار رها کرد.
حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی نیز در این بازدید می‌گوید: خدمات، تجهیزات، امکانات و اقلام مورد نیاز به شهر سی‌سخت آمده، اما مردم گلایه دارند و نگران هستند، مشخص نیست چگونه توزیع شده است!
وی افزود: باید یک مدیریت واحد و قرارگاه واحدی برای توزیع امکانات و خدمات رسانی تشکیل می‌شد.
امام جمعه شهر باشت می‌گفت: هنوز وضعیت عادی نشده و هوا خیلی سرد است. باید کانکس در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی افزود: مدیریت‌ها پراکنده است و مردم از توزیع اقلام، چادر و امکانات گلایه دارند. باید مدیریت واحد در نظر گرفته شود. وضعیت به گونه است که نشان دهنده مدیریت پراکنده است.
    

فیلم) گلایه‌های ائمه جمعه از مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام پناهی رئیس حوزه علیمه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: وضعیتی که ما می‌بینیم، این است که مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد خیلی قوی عمل نکرده است. توزیع امکانات در روزهای اول با نابسامانی خاص روبرو بوده، چادرها خوب توزیع نشد. مردم معترض هستند و مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است. اگر مدیریت به این شکل ادامه پیدا کند، نارضایتی بیشتر نیز خواهد شد. 
وی افزود: به دلیل برودت هوا چادرهای که توزیع شده، کیفیت خاص ندارد و مردم به همین دلیل هم معترض هستند.
پناهی گفت: مسئولان و دسته‌های زیادی می‌آیند و نگاه می‌کنند و می‌روند، بازتاب خوبی ندارد. در اولویت اول؛ باید خانه‌های مردم خیلی سریع بازرسی و ارزیابی شوند و اقدامات بعدی نیز صورت بگیرد.
برخی از ائمه جمعه نیز از وضعیت توزیع اقلام در میان مردم اظهار گلایه و بیان می‌کردند که در صورت برنامه‌ریزی درست این اقلام می‌توانست بهتر به دست مردم برسد و عده‌ای در این بین مورد کم لطفی قرار نمی‌گرفتند.


کد مطلب: 431164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431164/2/فیلم-تصاویر-پناهی-آنچه-دیدیم-مدیریت-بحران-سی-سخت-قوی-عمل-نکرده-امام-جمعه-باشت-مدیریت-ها-شهر-زلزله-زده-پراکنده-مردم-نگران-هستند-صلواتی-امکانات-آمده-اما-چگونه-توزیع-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1