تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۱۱۶۴
سفر ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به شهر زلزله‌زده سی‌سخت؛

( فیلم و تصاویر ) پناهی: آنچه ما دیدیم، مدیریت بحران در سی‌سخت قوی عمل نکرده / امام جمعه باشت: مدیریت‌ها در شهر زلزله‌زده سی‌سخت پراکنده است / مردم نگران هستند / صلواتی: امکانات آمده، اما چگونه توزیع شده است

۲
کبنا ؛ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کردند و ضمن شنیدن صحبت‌های مردم با آنها همدردی کردند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت یکی از شخصیت‌های بوده که در همان ابتدای کار برای امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم تلاش و فریاد می‌زد، در این سفر به تشریح آخرین اقدامات پرداخت و اظهار داشت: سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان ابتدای وقوع زلزله به سی‌سخت آمدند.
او از اقدامات سپاه، بسیج، مجموعه استانداری و همه دستگاه‌های خدمات رسان سخن می‌گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مردم و نگاه‌های عدالتمندانه در توزیع تجهیزات، اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد چندین بار به سی‌سخت سفر و توصیه‌های لازم را داشتند و خواستار تحقق وعده‌ها به مردم شدند و بیان می‌کردند: نباید مردم را تا اتمام کار رها کرد.
حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی نیز در این بازدید می‌گوید: خدمات، تجهیزات، امکانات و اقلام مورد نیاز به شهر سی‌سخت آمده، اما مردم گلایه دارند و نگران هستند، مشخص نیست چگونه توزیع شده است!
وی افزود: باید یک مدیریت واحد و قرارگاه واحدی برای توزیع امکانات و خدمات رسانی تشکیل می‌شد.
امام جمعه شهر باشت می‌گفت: هنوز وضعیت عادی نشده و هوا خیلی سرد است. باید کانکس در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی افزود: مدیریت‌ها پراکنده است و مردم از توزیع اقلام، چادر و امکانات گلایه دارند. باید مدیریت واحد در نظر گرفته شود. وضعیت به گونه است که نشان دهنده مدیریت پراکنده است.
    
فیلم) گلایه‌های ائمه جمعه از مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام پناهی رئیس حوزه علیمه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: وضعیتی که ما می‌بینیم، این است که مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد خیلی قوی عمل نکرده است. توزیع امکانات در روزهای اول با نابسامانی خاص روبرو بوده، چادرها خوب توزیع نشد. مردم معترض هستند و مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است. اگر مدیریت به این شکل ادامه پیدا کند، نارضایتی بیشتر نیز خواهد شد. 
وی افزود: به دلیل برودت هوا چادرهای که توزیع شده، کیفیت خاص ندارد و مردم به همین دلیل هم معترض هستند.
پناهی گفت: مسئولان و دسته‌های زیادی می‌آیند و نگاه می‌کنند و می‌روند، بازتاب خوبی ندارد. در اولویت اول؛ باید خانه‌های مردم خیلی سریع بازرسی و ارزیابی شوند و اقدامات بعدی نیز صورت بگیرد.
برخی از ائمه جمعه نیز از وضعیت توزیع اقلام در میان مردم اظهار گلایه و بیان می‌کردند که در صورت برنامه‌ریزی درست این اقلام می‌توانست بهتر به دست مردم برسد و عده‌ای در این بین مورد کم لطفی قرار نمی‌گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای همه این مسئولین که به قول شما پای کارند امروز تاجگردون را داشتیم امیدوار بودیم .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حالا این اقایان رفتند چکار کنند و چه می توانند بکنند
با این وضعیت بد اقتصادی و این بدبختی که برای مردم پیش امده بهتر است که این اقایان در منزلشون بنشینند و سکوت بهترین کار ممکن است
پس خواهشا اظهار نظر نفرمایند و در کارها دخالت نکنند
ععععع
Iran, Islamic Republic of
البته معمولا نمی بیند ولی وقتی هم ببیند با عینک بد بینی می بیند .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1