کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( تصاویر و فیلم ) کمک‌های میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله‌زده سی‌سخت رسید / وزیر وزارت را بسیج کرد / قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شریعتمداری

4 اسفند 1399 ساعت 0:23

محموله‌های میلیاردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت در انبار شهرستان دنا تخلیه شد تا با مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران به نحو مطلوبی در بین مردم توزیع شود.


محموله‌های میلیاردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت در انبار شهرستان دنا تخلیه شد تا با مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران به نحو مطلوبی در بین مردم توزیع شود.
     

( فیلم ) کمک‌های میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله‌زده سی‌سخت رسید 

به گزارش کبنا، از یاسوج، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه خود را به شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد فرستاده تا ضمن بازدید از مناطق زلزله زده این شهر، کمک‌های میلیاردی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با همراهی سایر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به دست مردم برسانند.
کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، ضمن ابلاغ سلام شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از صبوری مردم خوب سی‌سخت، می‌گوید: تمام ارکان و زیر مجموعه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مکلف شده‌اند در امداد و کمک رسانی به هم میهنان آسیب دیده بویژه جامعه هدف از قبیل (سالمندان، بازنشستگان، مددجویان و بیمه شدگان و تعاون گران) نهایت اهتمام را بعمل آورند.
وی افزود: بدستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تمامی امکانات این وزارتخانه برای ارائه خدمت و امداد و کمک رسانی به هم میهنان آسیب دیده از زلزله در سی سخت بسیج شده است.
یاوری گفت: توجه به نیازهای اولیه و مایحتاج ضروری بویژه اقلام خوراکی و گرمایشی و بهداشتی در اولویت است.
مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هم اکنون بخشی از کمک‌های زیر مجموعه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان و منطقه زلزله زده از قبیل مواد خوراکی، بهداشتی، پتو و .... رسیده است ودر بین زلزله زدگان توزیع شده است.
 یاوری افزود: مردم غیرتمند کشور عزیزمان ثابت کرده‌اند در اینگونه حوادث برای یاری رساندن به هم نوعان خود از هیچ کوششی فروگذار نیستند و بهترین نوع کمک و امداد و خدمات رسانی از سوی مردم عزیز صورت می‌پذیرد.
 مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: از سوی دیگر جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان و کار افرینان و تشکل‌های آنان نیز اعلام آمادگی برای کمک و امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله را نموده‌اند که جای تقدیر دارد.
 وی گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تا هر زمان که زلزله زدگان نیاز داشته باشد به کمک‌ها و امداد رسانی خود ادامه می‌دهد ودر کنار زلزله زدگان خواهد بود.
وی ارزش ریالی کمک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را 7 میلیارد تومان عنوان کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج
مرکز استان همچنین در بازدید از کمک‌های اهدایی مجموعه شستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توجه شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهر زلزله‌زده سی‌سخت و مدیریت پروانه نیک‌مرام در ساماندهی این کمک‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: «خوشبختانه در سال‌های اخیر و در هنگامه حوادث مردم نیکوکار و همچنین نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی سنگ تمام گذاشته‌اند.»
کلانتری گفت: مردم شهر سی‌سخت مردمی فرهنگی و نوع دوست هستند که در حادثه سقوط هواپیما صفت والای نیکوکاری و احسان را از خود به بهترین شکل نشان دادند.
پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت: کمک‌های اهدایی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب وسایل گرمایشی، بسته‌های غذایی و تجهیزات بهداشتی است.
وی با بیان اینکه ارزش این کمک‌ها 7 میلیارد تومان است، افزود: تیم‌های پزشکی، فنی و امدادی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در شهر سی‌سخت مستقر شده‌اند و در حال خدمات رسانی هستند.
نیک‌مرام از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و گفت: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند و بر خدمات رسانی مطلوب به مردم تاکید زیادی کرده‌اند که صمیمانه از او تشکر ویژه داریم.


کد مطلب: 431148

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431148/2/تصاویر-فیلم-کمک-های-میلیاردی-وزارت-کار-شهر-زلزله-زده-سی-سخت-رسید-وزیر-بسیج-قدردانی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-شریعتمداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1