تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۳۱۱۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

( تصاویر و فیلم ) کمک‌های میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله‌زده سی‌سخت رسید / وزیر وزارت را بسیج کرد / قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شریعتمداری

۱
کبنا ؛محموله‌های میلیاردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت در انبار شهرستان دنا تخلیه شد تا با مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران به نحو مطلوبی در بین مردم توزیع شود.
     
( فیلم ) کمک‌های میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله‌زده سی‌سخت رسید 

به گزارش کبنا، از یاسوج، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه خود را به شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد فرستاده تا ضمن بازدید از مناطق زلزله زده این شهر، کمک‌های میلیاردی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با همراهی سایر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به دست مردم برسانند.
کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، ضمن ابلاغ سلام شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از صبوری مردم خوب سی‌سخت، می‌گوید: تمام ارکان و زیر مجموعه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مکلف شده‌اند در امداد و کمک رسانی به هم میهنان آسیب دیده بویژه جامعه هدف از قبیل (سالمندان، بازنشستگان، مددجویان و بیمه شدگان و تعاون گران) نهایت اهتمام را بعمل آورند.
وی افزود: بدستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تمامی امکانات این وزارتخانه برای ارائه خدمت و امداد و کمک رسانی به هم میهنان آسیب دیده از زلزله در سی سخت بسیج شده است.
یاوری گفت: توجه به نیازهای اولیه و مایحتاج ضروری بویژه اقلام خوراکی و گرمایشی و بهداشتی در اولویت است.
مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هم اکنون بخشی از کمک‌های زیر مجموعه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان و منطقه زلزله زده از قبیل مواد خوراکی، بهداشتی، پتو و .... رسیده است ودر بین زلزله زدگان توزیع شده است.
 یاوری افزود: مردم غیرتمند کشور عزیزمان ثابت کرده‌اند در اینگونه حوادث برای یاری رساندن به هم نوعان خود از هیچ کوششی فروگذار نیستند و بهترین نوع کمک و امداد و خدمات رسانی از سوی مردم عزیز صورت می‌پذیرد.
 مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: از سوی دیگر جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان و کار افرینان و تشکل‌های آنان نیز اعلام آمادگی برای کمک و امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله را نموده‌اند که جای تقدیر دارد.
 وی گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تا هر زمان که زلزله زدگان نیاز داشته باشد به کمک‌ها و امداد رسانی خود ادامه می‌دهد ودر کنار زلزله زدگان خواهد بود.
وی ارزش ریالی کمک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را 7 میلیارد تومان عنوان کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج
مرکز استان همچنین در بازدید از کمک‌های اهدایی مجموعه شستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توجه شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهر زلزله‌زده سی‌سخت و مدیریت پروانه نیک‌مرام در ساماندهی این کمک‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: «خوشبختانه در سال‌های اخیر و در هنگامه حوادث مردم نیکوکار و همچنین نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی سنگ تمام گذاشته‌اند.»
کلانتری گفت: مردم شهر سی‌سخت مردمی فرهنگی و نوع دوست هستند که در حادثه سقوط هواپیما صفت والای نیکوکاری و احسان را از خود به بهترین شکل نشان دادند.
پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت: کمک‌های اهدایی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب وسایل گرمایشی، بسته‌های غذایی و تجهیزات بهداشتی است.
وی با بیان اینکه ارزش این کمک‌ها 7 میلیارد تومان است، افزود: تیم‌های پزشکی، فنی و امدادی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در شهر سی‌سخت مستقر شده‌اند و در حال خدمات رسانی هستند.
نیک‌مرام از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و گفت: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند و بر خدمات رسانی مطلوب به مردم تاکید زیادی کرده‌اند که صمیمانه از او تشکر ویژه داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت کوهستانی و عدم توسعه متوازن و متعادل اقتصادی مالی اجتماعی بهداشتی فنی و عمرانی مخابراتی درمانی صنعتی و بنابه عمق محرومیت در نواحی و مناطق مختلف شهری و روستایی خود، نیازمند توجه خاص دولتمردان جامعه و خیرین کشور و مسولان و دست اندرکاران و مجریان و متولیان کشوری هست.هموطنان در سراسر کشور می بایست به هموطنان خود در کهگیلویه و بویراحمد یاری و مدد و کمک نمایند.تعاونو علی البر و التقوی.
ایرج دبستانی
United States
این وزیر که وزارت تعاون کشوررا اشغال کرده حالا ازترس مردم ازجیب باباش داره ولخرجی میکنه . مگر بازنشستگان تأمین اجتماعی افراد اینمملکت نیستند که حقوق آنان را پایمال کرده ای یک بازنشسته باحقوق یک‌میلیون تومان با این که ازاقلام خوراکی و دیگر اقلام دیگر که مردم دررنج و فاقه زندگی می کنند آنموقع که ملت رازیرفشار منگنه می‌گذاری وحالا برای خودنمائی خودت را عنوان میکنی.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
ای ملت باورکنیدبیمه روستایی اقلامی اوردندوبه هرکی دلشون خواست هیتروپتوباهم دادند به یکی فقط پتو...تبعیض درمواقع مصیبت وبحران هم گریبان این مردم راول نمیکنه....
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1