تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۴۳۱۰۹۸
در سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

جمع بندی نهایی رئیس دستگاه قضا از سفر به یاسوج

۰
کبنا ؛آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا، در بیست و دومین سفر استانی خود، صبح روز (شنبه، 2 اسفندماه) در رأس هیئتی به «یاسوج» مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آیت الله رئیسی در جمع‌بندی سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  اشتغال 60 درصدی محکومین در زندان، که در جهت بازاجتماعی شدن و بازسازی شخصیت این افراد صورت می‌گیرد، اهمیت دارد، و باید این میزان را به 80 درصد اشتغال برسانیم تا برای زندانیان و خانواده‌هایشان مفید فایده باشد.
رئیس دستگاه قضا در خصوص انتقال زندان گفت: از سیاست‌های ما در قوه قضاییه این است که زندان‌ها را از کالبد شهرها به کالبد بیرون از شهر انتقال دهیم، که با همکاری استانداری، راه و شهرسازی و دیگر مسئولان قابل انجام است، ما کاملاً با این موضوع موافق هستیم و در جهت سیاست‌های ما است.
آیت الله رئیسی در خصوص وضعیت کارخانه قند گفت: موضوع مورد اهمیت در مورد این کارخانه این است که «چرا یک کارخانه‌ای که زمینه اشتغال بیش از 300 نفر و تا 1000 نفر را می‌تواند فراهم کند به مدت 5 سال پلمب بوده است؟»
وی افزود: با خصوصی سازی کاملاً موافقیم، از سیاست‌های دولت است که باید عملیاتی شود، ولی موافق تعطیلی کارخانه نیستیم، کارخانه قند 42 هکتار زمین و چند خانه سازمانی دارد، یک ثروت عظیم استانی است، کارگران نیز در اینجا سهم کارگری دارند، امروز شرایط کارخانه به مرحله خوبی رسیده و بانک باید در آن سرمایه گذاری بکند.
آیت الله رئیسی افزود: این کارخانه باید به مرحله‌ای برسد که مردم شاهد راه افتادن چرخ‌های تولید در این کارخانه باشند.
وی در خصوص بازدید از مردم زلزله زده سی سخت گفت: 3 هزار خانه آسیب دیده‌اند، باید آواربرداری صورت بگیرد، برخی از مردم اظهار می‌کردند که کار توزیع مواد و یا رسیدگی به مردم باعدالت اجرا نمی‌شود.
آیت الله رئیسی در همین خصوص گفت: استاندار در همین رابطه ترجیح دادند بجای شرکت در شورای اداری یاسوج، در کنار زلزله زدگان باشند، بیش از 7 ساعت وقت گذاشتند و در سی سخت ماندند، اولویت را در رفع مشکل مردم سی سخت قرار دادند که از ایشان تشکر می‌کنم. امیدوارم امدادرسانی به مرحله قابل قبولی برسد.
آیت الله رئیسی اظهار کرد: پیگیری مجدانه مسئولان در بنیاد مسکن و راه و شهرسازی می‌تواند به مردم اطمینان دهد که مشکلاتشان حل می‌شود و اعتماد مردم جذب می‌شود. حتماً لازم است که دقت شود تا ساخت و سازها در جهت اصول مهندسی صورت بگیرد.
وی در خصوص حفاظت از محیط زیست و جنگل‌ها گفت: پیگیری‌های مربوط به موضوع حفظ جنگل‌ها به عنوان منابع ملی، از طرف استانداری و از طرف دادگستری در تهران پیگیری شده است، ولی تاکید می‌کنم برای اینکه بیشتر و مجدانه‌تر پیگیری شود.
آیت الله رئیسی در خصوص برگزاری جلسات ملاقات مردمی گفت: همکارانمان را بسیج کردیم که ملاقات‌های مردمی داشته باشند و درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی پیگیری شوند.
وی افزود:  تا 1000  نامه و درخواست از طرف مردم تحویل گرفته شد، تاکید می‌کنم که همکاران ما با حساسیت این درخواست‌ها را بررسی کنند تا امید مردم افزون شود، نه اینکه کاهش پیدا کند.
آیت الله رئیسی از شرکت در نشستی با حضور خانواده‌های جانباختگان حادثه هواپیمایی تهران، همچنین یاسوج خبر داد.
 وی گفت: نشستی نیز با ایثارگران عزیز و بزرگوار 70 درصد داشتم که درخواست‌هایی داشتند، در استان و یا در تهران این مسائل بررسی و پیگیری خواهند شد.
وی در خصوص تصویب اعتبار برای پروژه‌های مختلف سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا در استان، گفت: 1300  میلیارد ریال تخصیص اعتبار خواهیم داشت که مبلغی از اعتبارات استانی و مبلغی از اعتبارات قوه قضاییه برای حل مشکلات نهادهای وابسته به قوه قضاییه تأمین خواهد شد کهان شالله مشکلات رفع شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله جناب اقای رـیسبه بزرگوار وقتشون رو گذاشتند برای مردم استانی که من ور ان زندگی میکنم واقعا شما مردمتون رو درک میکنین امید وارم همیشه سایتون بر سر خانواده باشه و در قوه قضاییه یک عدالتی بر پا کنین که هرگز زمین نخورد
حافظ ستايش پناه
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم بت شکن خدانگهدار شما. امیدوارم این استان که ازحیث بی‌عدالتی جایگاه بالایی داره وپارتی ورشوه نابودش کرده آباد شود به سمت عدالت حوری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
ممنون سپاسگزاریم از دکتر آیت اله رئیسی رئیس محترم دستگاه قضا
امیدواریم مدیران به گفته های شما عمل کرده و به فکر مردم سیل زده سی سخت واین استان باشند
بحث اشتغال ومسکن جوانان این استان راهم پیگیری کنند
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه آقایون مشکلی را حل کنند همون بالا که هستند خبر دارن ومیتونن حل کنند ولی بعید میدانم از این جماعت کاری برآیید مردم ازاین مسولان گلایه دارن اون وقت شکایاتا را باید همین مسولین بررسی کنند همانند شکایت پادشاه را نزد وزیربردن
نازنین
Iran, Islamic Republic of
سلام
چیزی به اسم عدالت در استان کهگلویه نه معنا داره نه وجود داره
هیچ مسئولی تا الان در این استان هیچ قدمی واسه کسی برنداشته
مگر این که واسه قوم و طایفه خودشون بوده باشه
این استان خلاصه شده تو شهر یاسوج هر بودجه ای هم واسه هر نهاد و ارگانی بیاد خرج خود شهر یاسوج میشه حالا شاید اگه این بودحه در سطح خیلی خیلی بالایی باشه اجرای ان اول در شهر یاسوج قابل مشاهده است و شاید بعد از اون در شهر چگساران به خاطر نفت و گاز موجود در این شهر
صد سال دیگه هم بگذره وضع همینه و شاید تا هزار سال حتی کسی اسم شهرستان های این استانو حتی نشنوه
و سلام.
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1