کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تجلیل از صادرات کنندگان نمونه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جبار کیانی: موانع سر راه صادرات کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود

29 بهمن 1399 ساعت 12:17

مراسم تجلیل از صادرات کنندگان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مسئولان ارشد استانداری برگزار شد.


مراسم تجلیل از صادرات کنندگان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مسئولان ارشد استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این مراسم که صبح امروز (29 بهمن ماه 99) در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی برگزار شد به تشریح روند انتخاب صادرات کنندگان نمونه پرداخت و در ادامه اظهار داشت: باید زیرساخت‌ها به گونه‌ای طراحی و آماده شود که افراد از تولید و درآمد مرتفع شوند.
وی افزود: اشتغال پایدار، خلق ثروت و انباشت ثروت به منظور تولید و سرمایه گذاری بیشتر از اهداف مدنظر باید باشد.
کیانی گفت: باید با مشارکت بخش خصوصی و دولت توسعه پایدار از قبل صادرات رقم بزنیم. کشورهایی در دنیا تأثیرگذار هستند که در اقتصاد بتوانند، نقشی داشته باشند.
وی افزود: حتماً آموزش‌های لازم برای فعالین اقتصادی با روی آوردن به تجارت مدنظر باید قرار بگیرد تا تجربه شیرین صادرات و اقتصاد را بچشند.
   
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: باید ایجاد زیرساخت‌های صادراتی در دستور کار مسئولان و بخش خصوصی قرار بگیرد.
کیانی گفت: نباید صادرات کنندگان از حضور در نمایشگاه‌های بین المللی بترسند. استقبال از هیئت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی باید انجام بگیرد.
وی گفت: راه اندازی حمل و نقل توانا خیلی به نفع ما است.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه گفت: اگر موانعی که دست و پای صادرات کننده را می‌بندد، برداشته شود، صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد رونق بیشتری خواهد گرفت.
 
 


کد مطلب: 430892

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430892/2/جبار-کیانی-موانع-سر-راه-صادرات-کهگیلویه-بویراحمد-برداشته-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1