کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

رژه موتوری و خودرویی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در بخش لوداب

12 بهمن 1399 ساعت 11:57

همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی امروز (12 بهمن) در شهر لوداب برگزار شد.


همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی امروز (12 بهمن) در شهر لوداب برگزار شد.

به گزارش کبنا از لوداب:محسن عادلی مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بخش لوداب بیان کرد: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی امروز (12 بهمن) در شهر لوداب برگزار شد. عادلی افزود؛ در این برنامه که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادها بودند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. موتور سوران و خودروها به مانند زمان ورود امام(ره) در 12 بهمن 57 با در دست داشتن پرچم مقدس وسه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، عکس امام خمینی(ره) ، رهبر انقلاب، روشن کردن چراغ و بوق زدن برنامه‌های جشن انقلاب را درسطح شهر لوداب آغاز کردند...

جمال روحانی بخشدار لوداب در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : دهه فجر، دهه حماسه آفريني و اعتقاد راسخ ملت ايران به آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي است. وي عنوان كرد: برگزاري با شكوه برنامه هاي دهه فجر در تقويت وحدت ملي و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي ايران تاثير بسزايي دارد. امروز پرچم انقلاب به بركت آرمان هاي امام (ره)، خون پاك شهدا و رهنمودهاي رهبري در جهان به اهتزاز درآمده و در اوج قدرت است. با وجود توطئه هاي بيشمار استكبار جهاني عليه نظام و انقلاب اسلامي ايران، اين انقلاب گسترش پيدا كرد و منجر به بيداري جهان اسلام شد و امروز بسياري از انقلاب ها از انقلاب ما درس گرفته اند.
.....
خبرنگار؛ محمد امین سجادی مقدم


کد مطلب: 430265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430265/2/رژه-موتوری-خودرویی-مناسبت-فرا-رسیدن-ایام-الله-دهه-فجر-بخش-لوداب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1