کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب؛

آیت‌‌الله حسینی: برای برخی پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد باید اشک ریخت/حاجی‌زاده: اهل پشت میز‌نشینی نیستم

30 دی 1399 ساعت 18:03

کیامرث حاجی‌زاده معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز کاری خود با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.


کیامرث حاجی‌زاده معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز کاری خود با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، در این نشست آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به جایگاه معاونت عمرانی در هر استان اظهار کرد: بیشترین مسائل و مشکلات استان با این معاونت سر و کار دارد و مسئولیت سنگینی محسوب می‌شود.
نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاون جدید عمرانی گفت: برای این که در استان خوب کار کنید و تلاش‌های شما اثربخش باشد نیاز به اطلاعات جامعی از استان دارید.
 وی افزود: برای موفقیت باید میدانی وارد صحنه شوید و همه نقاط استان تا دورترین، محروم‌ترین و صعب‌العبورترین نقاط را آشنا شوید و برای فعالیت خود برنامه طراحی کنید.
 آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارت خود در دیدار معاون جدید عمرانی استاندار اظهار کرد: هر چند استان ما ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله آب و گاز و نفت و گردشگری و گیاهان دارویی و منابع طبیعی دارد اما طرح‌های زیادی در این حوزه‌ها نیمه کاره و زخمی رها شده که باید اولویت کاری خودتان را این پروژه‌ها قرار داده و برای تکمیل آن‌ها تا پایان کار این دولت اهتمام بورزید. 
وی در خصوص طرح‌های نیمه کاره که در استان از گذشته نیمه کاره باقی مانده تصریح کرد: حتماً ضرورتی داشته و کار کارشناسی برای این طرح‌ها شده که نباید امروز چنین رها شوند.
 آیت‌الله حسینی با ابراز تأسف از وضعیت برخی طرح‌های زخمی و نیمه‌کاره گفت: چنان وضعیت اسف‌بار و رقت‌باری دارند که باید برای آن‌ها اشک ریخت.
 نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به این که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها پای کار هستند و مقداری از این کندی به کمبود اعتبارات برمی‌گردد خاطرنشان کرد: باید زرنگی به خرج داد چانه‌زنی کرد و از مرکز اعتبارات را پی‌گیری کرد، مسئولان مربوطه دائم پی‌گیر باشند و اجازه ندهند پروژه‌ها نیمه‌تمام همچنان راکد بمانند.
 حسینی با بیان اینکه هر آن چه که در استان کهگیلویه و بویراحمد و در کل کشور کار انجام شده همه مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و خدمات را باید پای نظام بنویسیم یادآور شد: گاهی یک دولت بسیار خوب و یک دولت در حد خوب و دولتی دیگر در حد ضعیف اقدام می‌کند اما به هر حال همه خدمات تنها مربوط به نظام است.
 وی با توصیه به معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به وضعیت شهرهای استان خاطرنشان کرد: باید در شهرها تحول ایجاد شود مردم زیبایی شهرها را مطالبه می‌کنند برای زندگی بهتر مردم و آسایش آن‌ها باید در شهرهای استان تحول ایجاد شود باید چشم‌اندازها و فضای سبز شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کند و برای این کار نیاز به تلاش و همکاری و تعامل است.
 امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه برای خدمت به مردم این استان باید عزم و همت بسیجی داشت افزود: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس دنبال مدیرکلی و پشت میز و صندلی نشستن نبودند.
 وی گفت: اکنون هم به دلیل دشمنی‌ها و تحریم‌ها وضعیت مثل دوران جنگ است و مدیر نباید پشت میز بنشیند و تنها به امضا اکتفا کند امروز روز خدمت و دویدن برای مردم است.
 آیت‌الله حسینی در ادامه با ابراز نگرانی از به طول انجامیدن سرنوشت جاده پاتاوه -دهدشت گفت: این جاده از پروژه‌های مربوط به سفر رهبری معظم به استان است و باید زودتر از این‌ها به سرانجام می‌رسید.
 وی خطاب به معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هرگونه کمکی برای رفع مشکل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به خصوص جاده پاتاوه-دهدشت دریغ نخواهد کرد.
 در این آیین کیامرث حاجی‌زاده نیز با بیان اینکه برای خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی و عملیاتی کار خواهد کرد افزود: کارهای خوبی توسط دولت در این استان انجام شده است. 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی در این استان داشته و ریل‌گذاری خوبی برای ادامه خدمات انجام شده است افزود: مأمور به انجام وظیفه هستیم و برای خدمت به همکاری و تعامل همه مردم و مسئولان نیاز داریم.
 حاجی‌زاده با بیان اینکه در مناصبی که حضور داشته‌ام مدیریت میدانی داشته و اهل پشت میز نشستن نیستم افزود: هدف اصلی پی‌گیری طرح‌های نیمه کاره و زخمی در استان است و به همین خاطر سفر به مناطق و حضور در پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام.
 وی با تاکید بر اینکه اگر چه شرایط سختی است و تحریم‌های ظالمانه از یک سو و کمبود اعتبارات از سوی دیگر کار را مشکل کرده خاطرنشان کرد: اما با همه این سختی‌ها نباید دست روی دست گذاشت.


کد مطلب: 429873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429873/2/آیت-الله-حسینی-برخی-پروژه-های-کهگیلویه-بویراحمد-باید-اشک-ریخت-حاجی-زاده-اهل-پشت-میز-نشینی-نیستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1