تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۹۷۹۱
کبنا گزارش می‌دهد

سفر ایروان مسعودی اصل به کهگیلویه و بویراحمد / بهمن خطرناک / کهگیلویه و بویراحمد وارد زرد و آبی شد ( + تصاویر )

۳
کبنا ؛ایروان مسعودی‌اصل معاون هماهنگی کمیته اجرایی قرارگاه کشوری طرح شهید سلیمانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، او ضمن بازدید از مرکز نمونه گیری تست کرونا از بیمارستان شهید جلیل یاسوج، در نشست مسئولان علوم پزشکی استان شرکت کرد.
به گزارش کبنا، ایروان مسعودی اصل معاون هماهنگی کمیته اجرایی قرارگاه کشوری طرح شهید سلیمانی و دکتر احمدی جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور از مرکز 16 ساعته شهید مدنی اکبرآباد شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
 در این بازدید محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت بویراحمد، سرهنگ انوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد، سید علی ساداتی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.
  بازدید معاون هماهنگی کمیته اجرایی قرارگاه کشوری طرح شهید سلیمانی و جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور از بیمارستان شهید جلیل یاسوج
به گزارش کبنا، ایروان مسعودی اصل؛ معاون هماهنگی کمیته اجرایی قرارگاه کشوری طرح شهید سلیمانی و مجید احمدی؛ جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و ملک پور معاونت درمان از بیمارستان معین کرونای یاسوج بازدید و روند درمان بیماران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
 یزدان پناه در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سپاه و بسیج به جهت حمایت همه جانبه از دانشگاه علوم پزشکی استان در بحران کرونا، گفت: همدلی و همکاری سپاه از ابتدای این بیماری پشتیبانی قوی برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا بود.
 وی افزود: سپاه و بسیج با تمام امکانات در کنار ما بوده‌اند و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی باعث شد که سپاه در خط مقدم مبارزه بیش از پیش در کنار حوزه بهداشت و درمان برای شکست کرونا به میدان بیاید که خوشبختانه این حضور باعث کمتر شدن تعداد مراجعات به بیمارستان‌ها و روند نزولی بیماری در استان شد. 
در ادامه دکتر جاودان سیرت؛ رئیس بیمارستان شهید دکتر جلیل ضمن تشکر از سردار خرمدل فرمانده سپاه، مجموعه بسیج و همچنین قدردانی از حسین کلانتری استاندار و دکتر یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، گفت: هماهنگی ایجاد شده بین نهادهای مرتبط در مبارزه با این بیماری و همدلی و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمانها و مدیریت این بحران توسط استاندار محترم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی باعث شده خوشبختانه استان کارنامه‌ای موفق نسبت به امارهای کشوری داشته باشد.
 جاودان سیرت همچنین در ادامه گوشه از عملکرد بیمارستان شهید دکتر جلیل به عنوان مرکز معین کرونای استان را تشریح کرد و گفت: بالغ بر ۲۴ هزار نفر مراجعه سرپایی از ابتدای بیماری به این بیمارستان داشته‌ایم که بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر بستری و حدود ۱۹ هزار نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند. همچنین حدود ۵۳۰۰ نمونه کرونا در این بیمارستان گرفته شده است.
 رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد یاسوج افزود: از مهمترین دلایل موفقیت استان در کنترل و درمان این بیماری می‌توان به اختصاص بیمارستان شهید دکتر جلیل تنها به عنوان پذیرش بیماران کرونا و تک تخصصی کردن آن و همچنین امادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قبل از ورود بیماری کرونا به استان برای مبارزه با این بیماری اشاره کرد.
 در پایان معاون هماهنگی کمیته اجرایی قرارگاه کشوری طرح شهید سلیمانی ضمن تشکر از مجموع دانشگاه علوم پزشکی که ایثار گرانه در راستای کنترل این بیماری تلاش کردند، گفت: یکی از مهمترین عواملی که استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شاخص‌های کشوری و جهانی روند خیلی خوبی داشته همدلی، همفکری، انعطاف پذیری و وحدت رویه بود که بین مسئولین و مدیران استانی بوده است.
 مسعودی اصل افزود: کرونا همه جوانب زندگی بشری و کشور ما از جمله امنیت، آموزش، اقتصاد، سیاست، اشتغال و بهداشت را تحت شعاع قرار داد، پس باید با تمام توان با ان مبارزه کنیم.
 وی با اشاره به پیگیر و پای کار بودن استاندار و تلاش‌های سردار خرمدل ابراز امیدواری کرد: همه مدیران و مسئولان همچنان تا ریشه کنی این بیماری در کنار هم تلاش کنند و با اجرای درست برنامه‌ها مثل طرح شهید سلیمانی دوباره ارامش و سلامتی را به جامعه باز گردانیم.
 
 نشست بررسی طرح شهید سلیمانی استان با حضور جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور و ناظر سازمان بسیج برگزار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد در این نشست که با حضور جانشین بسیج جامعه پزشکی و بازرس سازمان بسیج کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از سردار خرمدل و مجموعه سپاه و بسیج، گفت: اوایل شروع بیماری کرونا دست دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ تجهیزاتی خالی بود به همین دلیل از امکانات سپاه و بسیج استفاده کردیم و با منتهی شدن به طرح شهید سلیمانی استفاده از این ظرفیت بیشتر شد.
پرویز یزدان پناه افزود: امیدواریم همکاری مجموعه بهداشت با سپاه و بسیج تداوم داشته باشد و به جایی برسیم که جلوی پیک‌های بعدی بیماری گرفته شود یا اگر شرایطی به واسطه کرونای جهش یافته ایجاد شود آمادگی مقابله برای کاهش تلفات را داشته باشیم.
 یزدان پناه، با ابراز امیدواری از کاهش تلفات بیماری کرونا و تداوم این شرایط، گفت: نگران بهمن و وارد شدن به پیک چهارم بیماری هستیم و با بازگشایی مدارس و برداشته شدن محدودیت‌ها و عادی انگاری احتمال افزایش تلفات می‌رود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت انجام تست‌های بیشتر در استان وجود دارد، گفت: مشکلاتی مانند کمبود منابع و خودرو بود که خوشبختانه برطرف شد لذا توصیه می‌کنیم بر روی ردیابی‌های هوشمند در سطح وزارت سرمایه‌گذاری شود.
 وی در پایان با اشاره به تلاش همه مجموعه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ادامه روند مطلوب کنونی عنوان کرد: امید است با همکاری بیشتر مردم و همچنین واکسینه شدن مردم شاهد ریشه‌کنی کرونا باشیم.
 در ادامه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طرح شهید سلیمانی با حضور تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی در استان با مشارکت سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بعد از ۴۰ روز ثمرات ارزشمندی به همراه داشته است.
 محمد مهدی بانشی بیان کرد: از جمله برکات این طرح می‌توان به کاهش ۵۷ درصدی مراجعه به مراکز بهداشتی اشاره کرد، مراجعه به مراکز بهداشتی از یک هزار و ۲۸ مورد هفته اول آذر به ۵۸۷ نفر در هفته سوم دی کاهش یافته است.
 وی با بیان اینکه کاهش ۶۵ درصدی موارد مثبت را شاهد هستیم، گفت: موارد مثبت از یک هزار و ۶۲۸ نفر به ۵۹۵ نفر کاهش یافت. همچنین بستری‌ها از ۴۷۸ مورد هفته اول آذر به ۱۵۵ نفر رسید که بستری‌ها ۶۸ درصد کاهش داشته است.
 وی تصریح کرد: کاهش ۷۹ درصدی مرگ‌های ناشی از بیماری کرونا را شاهد هستیم بگونه ای که مرگ‌های هفتگی ناشی از کووید ۱۹ از ۳۳ نفر به ۷ نفر کاهش یافت.
بانشی عنوان کرد: با اجرای مناسب طرح شهید سلیمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد خوشبختانه هیچ یک از شهرستان‌ها نارنجی نیست و کهگیلویه و بویراحمد ۷ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی دارد.
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با مشارکت بسیج ۴ هزار و ۷۰۰ بسته حمایتی، ۹ هزار و ۳۰۰ مورد بسته بهداشتی و ۳۰۶ هزار عدد ماسک توزیع شد.
وی از دو برابر شدن بازدیدها به دو هزار و ۸۷۵ مورد در هفته خبر داد و افزود: افزایش ۳ برابری پلمپ اماکن متخلف به ۴۴ مورد در هفته و معرفی ۱۲۹ مورد به مراجع قضایی از دیگر برکات طرح بوده است.
 دکتر بانشی، از انجام ۴ هزار مورد رپید تست در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۹۰ نفر مورد مثبت بوده، ضمن اینکه بیش از ۴۰ هزار مورد جزوات آموزشی و ۸۰ مورد پمفلت اطلاع‌رسانی توزیع شد.
 رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۲۳ جلسه کارگروه استانی و ۷۲ جلسه قرارگاه شهرستانی بیش از ۶۸۰ مصوبه برگزار شده است.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌ها از ۹۰ درصد به ۸۹.۳ درصد کاهش داشته که کاهش رعایت پروتکل‌ها نگران کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
United Arab Emirates
درود بر چهره ای علمی دانشگاهی استان دکتر مسعودی عزیز
چرام
United Arab Emirates
باعث افتخار است که یکی از جوانان و نخبگان شایسته استان ما در عرصه ملی افتخار آفرینی می کند
آرزوی موفقیت برای دکتر مسعودی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت محضر تمامی دست اندر کاران طرح بسیار بزرگ حاج قاسم سلیمانی
مخصوصا مهمانان عزیز استان ما که تهران تشریف فرماشدند
خسته نباشید خدمت برادر مسعودی و برادر احمدی که در این طرح زحمات زیادی را به دوش می کشند
خسروی گنجه
Iran, Islamic Republic of
درود
جناب دکتر مسعودی از مفاخر استان و لرزبانان
ع
Iran, Islamic Republic of
بدون شک دکترمسعودی اصل فرزند شایسته و بایسته کشوری نقش بسیار مهمی در اجرای هرچه بهتر بهداشت درمان بیماری و نیز بهبود سلامت استان و کشور دارند
برادربادلانی
Iran, Islamic Republic of
کجا بودی که الان پیدات شده؟خدا کنه سودای قدرت نداشته باشی ،وگرنه عملکرد تو جوانان شایسته ایل واقعا ستودنیه استادددددددد
محمد
Iran, Islamic Republic of
وای خدا دوباره این اومد. شیفته خدمت. دوباره جناح داره عوض میکنه
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای دکتر ایروان مسعودی
عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
اگر هزبنه ابن دید و بازدیدهای تشریفاتی را صرف درمان ببماران کنند حتما بهتر است .
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مسعودی از نیروهای توانمند پای کار انقلابی و همیشه در صحنه ما هستند
همیشه در تمام پست های که بر عهده می گرفتن موفق بودند
و سمت های متعدد بر عهده ایشان گذاشته شد مثل سالها معاون اول مرکز پژوهش های مجلس معاونت وزارت ررفاه و تامین اجتماعی معاونت دانشگاه آزاد کشور معاونت کمیته امداد کشور و خیلی های دیگر
همیشه خوش می درخشید
Iran, Islamic Republic of
بسمه‌تعالا
به‌روح‌مقدس‌سردار‌دلهادرودمی‌فرستیم
واز‌خداوند‌عزوجل‌التماس‌دعا‌داریم
که‌همه‌‌سلیمانی‌صفتان‌‌وهمرزمان‌ان‌معلم‌اقتدارو
مقاومت‌‌پیروزی‌وسربلندی‌‌عنایت‌بفرماید‌
امین‌یا‌رب‌الالمین‌.......
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت دکتر مسعودی کما فی سابق با صلابت و درایت
صادق
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رو عزل کنید
خدا میدونه اگر در مبارزه با کرونا در سطح ‌شهرستان بویراحمد و استان توفیقاتی داشتیم همه بخاطر تلاش پرسنل و مسئولان بیمارستان جلیل و بیمارستانهای معین استان بوده و نه بخاطر مدیریت یزدانپناه....
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر مسعودی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن باباسی سال حالا زنده شدی دکتر مسعودی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خوا ک نماینده نیست و توکلی و دانشجو هم ک نیستن در راس،احمدی نژاد و مرتضوی ها هم دورشون تموم شد،وکیلی وغریب پور وتاج گردان هم رفتن و د نیستن .ولی ککا ایروان بعد از بدرقه از مجلس انقلابی اصولگرا، دوباره برگشت ب خط بسیج و قرارگاه و ،،،،؟؟؟
تا بیونم اومسال خط وجناحت با کدوم ساز کوکه
و امسال برادر کدوم جریانی؟
لودابی
Iran, Islamic Republic of
افرادی که با تکیه بر توانمندی و علم شان در یک سیستم رشد می کنند، هیچ وقت قابل حذف نیستند، دکتر مسعودی هیچ وقت و در هیچ برهه ای مورد حمایت هیچ نیروی سیاسی استان نبوده است و تنها و تنها بر اساس توانمندی های علمی و اجرایی خویش مسیر رشد و ترقی را طی نموده است.
همه افرادی را که نام بردین، در مقاطع مختلف دکتر مسعودی به آنها کمک نموده است، ولی برخی از آنان تازه در بزنگاه هایی برای دکتر مسعودی کارشکنی هایی انجام داده اند.
ححح
Iran, Islamic Republic of
ایروان که فقط دنبال تبلیغات است مثل همون موقع که تو دانشگاه آزاد بود هرچه کنی کسی نمیشناسه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مسعودی قهرمان
بانوی باران
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله هر جا هستن همشون سلامت و سایه اشون مستدام باشه همیشه منشا خیر و برکت بوده و هستن
خدا یارو یاورشان
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1