تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۲۹۷۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید دادستان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان مارگون / هرگونه سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع است /  دستگاه قضایی با قدرت از فعالیت کارخانه سیمان مارگون حمایت خواهد کرد / اشتغال 300 نفر در کارخانه سیمان مارگون

۰
کبنا ؛ در اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضائیه و حمایت از واحدهای تولیدی، جمعی از مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان مارگون بازدید کردند.
به گزارش کبنا، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قسمت‌های مختلف کارخانه سیمان مارگون بازدید و در نشستی با مدیران این کارخانه با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری سهامدار کارخانه که از شیعیان لبنان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد در این منطقه محروم، باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان استان شده، که همه از برکات انقلاب اسلامی است.
 ملک حسینی در ادامه به سیاست قوه قضائیه و دادگستری استان در حمایت از صنعت و تولید گفت: با توجه به وضعیت خاص این کارخانه که با سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده همه‌ی مراجع و مدیران دولتی در استان را مؤظف به حمایت و رفع موانع تولید برای این صنعت در شهرستان مارگون هستیم.
وی افزود: همه‌ی مردم منطقه، مدیران و مسئولین باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن رفع موانع فراروی این واحد تولیدی، به توسعه‌ی این صنعت و سایر فرصت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایند.
ملک حسینی تصریح کرد: هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.
 دادستان مرکز استان اضافه کرد: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و نتیجتاً کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایت خواهد شد.
در این جلسه که معاون حقوق عامه دادستان و رئیس دادگاه عمومی شهرستان مارگون نیز حضور داشتند مؤکداً با هرگونه فشار و سهم خواهی افراد حقیقی یا حقوقی از این کارخانه مخالفت و تأکید کردند کسانی که اقداماتشان باعث اخلال در امورات کارخانه شود با برخورد قاطع دادستانی استان و دادگستری شهرستان مواجه خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقاي دادستان ،بهشتي براي سرمايه گذار هست همه چي درنهايت ارزاني ....بهتر هست به شرايط مردم اطرافش هم توجه كند
Iran, Islamic Republic of
خدایا رحم کن.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1