تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۲۹۶۸۷
دیدارهای فشرده «ریحان محمدپور» با مردم مناطق مختلف برگزار می‌شود

تگ‌های آزار دهنده ریحان محمدپور ( تصاویر )

۰
کبنا ؛به نظر خیلی از کارشناسان «ریحان محمد‌پور» پدیده انتخابات میاندوره گچساران و باشت است، محمدپور این روزها با حضورش در بین اقشار و گروه‌های مختلف مردمی توانسته خیز بلندی برای رقابت نفس گیر 1400 بردارد. حضور او تا حدودی معادلات سایر رقبایش به ویژه سید قدرت حسینی‌بحرینی را بهم زده، محمدپور سبد رأی مشترک با حسینی بحرینی دارد. ابتدای فعالیت «ریحان محمدپور» اینگونه تصور می‌شد که او به دلیل دوری از حوزه انتخابیه گچساران و باشت خیلی برای مردم شناخته نیست، اما همزمان با شروع فعالیتش پرده از خیلی از ابهامات کنار رفت، محمدپور در سال‌های حضورش در تهران هیچ گاه ارتباطش را با مردم منطقه قطع نکرده بود و حتی گفته می‌شود که او هر کاری از دستش بر می‌آمد، برای کوچک و بزرگ مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت انجام می‌داد.
او راه سختی را در پیش دارد، و راه‌های نرفته زیادی را باید برود، محمدپور فرصت زیادی ندارد، راهی که سید قدرت حسینی و تاجگردون‌ها در این سال‌ها رفته‌اند او باید بتواند در کمترین زمان ممکن طی کند. محمدپور سنگرهای زیادی را باید «تگ» کند. دیدارهای مردمی محمدپور فشرده انجام می‌گیرد. محمدپور دیدارهای با برخی از اهالی طایفه تلچگاه، لار و نارکی‌ها برگزار و بعد از آن نیز با جمعی از قشقایی‌ها نشسته و خود و دیدگاهش را برای آنها تبیین کرده است. سرعت فراگیر شدن نام «ریحان محمدپور» تاحدودی رقیبان او را آزار می‌دهد، نشست محمدپور با قشقایی‌ها قابل تصور نبود، اما او رفته رفته سنگرهای زیادی را فتح می‌کند.
دیدارهای مردمی محمد پور در مناطق مختلف بوستان، برغون و جلیل برگزار شده و خانواده‌های انصافی، حسینی‌صدر، خالویی، دیلمی، فرخ‌نژاد با او نشست‌های جداگانه‌ای برگزار کرده‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مختار
Iran, Islamic Republic of
سر لو وش نیکنه
Iran, Islamic Republic of
ما که تاکنون هر عکسی از ایشان دیدیم بغیر از شخص خودش که ان هم در تهران رأیش را به صندوق انداخت طرفدار سید قدرت الله حسینی در بینشان ندیدیم
این یعنی ایشان کمک حال جناب حسینی در صحنه هستند
و چه بسا با چراغ سبز ایشان حصور پیدا کردند
حسین
Iran, Islamic Republic of
کاش مامنطقی ومسندت صحبت میکردیم واطلاعات سیاسی رونادیده نمیگرفتیم.اویل میگفتن باچراغ سبزتاجگردون اومده حالامیگن باچراغ سبزسیدقدرت.ایشان مستقل امده وتاآخرمیماندمن اطلاعات کامل دام
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدپور
سید قدرت یک سوم دور قبل در باشت رای نمیاره
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1