کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تشدید فضای دوقطبی در انتخابات گچساران و باشت

20 دی 1399 ساعت 18:52

رفتار انتخاباتی مردم گچساران و باشت تاکنون نشان داده که حضور افراد ناآشنایی همچون ساسان تاجگردون را برنمی تابند، حتی اگر برادر نماینده محبوبشان باشد.


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در روزهای اخیر به گچساران سفر کرده و در منطقه دیل و مارین با چند خانواده شهید دیدار کرده است که در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی از طرف طرفداران مواجه شد.
به گزارش کبنانیوز، پیج منتسب به تاجگردون، پس از ایجاد یک دو قطبی و گذاشتن تصویری از بزرگان اصولگرا، اصولگرایان را متهم به مسائلی در خصوص رد اعتبارنامه خود کرد.
از طرفی عدم استقبال طرفداران تاجگردون از ساسان، روز جمعه 19 دی ماه حضور غلامرضا تاجگردون در منطقه را رقم زد و قطعاً تاجگردون به دنبال گفت و گو با طرفداران و لیدرهای خود خواهد بود تا نظر آنها را جلب کند.
از طرفی رفتار انتخاباتی مردم گچساران و باشت تاکنون نشان داده که حضور افراد ناآشنایی همچون ساسان تاجگردون را برنمی تابند، حتی اگر برادر نماینده محبوبشان باشد.
هیچ عاملی به اندازه عامل «آشناییت» برای «عامه‌ی مردم گچساران و باشت» در انتخابات اهمیت ندارد؛ قطعاً رحیمی، سیدقدرت حسینی، جعفری و ... گزینه‌های آشناتری برای مردم این حوزه انتخابیه هستند.
با این حال تاجگردون با پیامی که در آن احساسات خود را نسبت به اصولگرایان منطقه بروز داده، به تشدید فضای دوقطبی در شهرستان و تنش‌ها دامن زده است و قطعاً هر دو طیف تاجگردونی ها و کاندیداهای اصولگرا برای جذب طرفداران خود از این فضای دوقطبی و تنش‌ها استفاده و بهره برداری خواهند کرد.


کد مطلب: 429502

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429502/2/تشدید-فضای-دوقطبی-انتخابات-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1