کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

توضیحات دهیار کره پیرامون تخلیه زباله در حاشیه رودخانه بشار ( + تصاویر )

15 دی 1399 ساعت 8:43

در تصاویری که در متن خبر به آن استناد شده کاملا مغرضانه موضوع را برعکس نمودند. اگه به خوبی توجه نمائید ماشین دهیاری کره سفلی توسط آقای پرندآور درحال جمع آوری زباله های رها شده در حوزه آبریز روستای کره محدوده رودخانه بشار است. اما متأسفانه با غرض ورزی به ایشان تهمت ناروا زدند.


طی روزهای گذشته گزارشی تحت عنوان «فاجعه محیط زیستی در کنار رودخانه بشار / اعتراض اهالی روستای توت‌نده + فیلم» منتشر شد که دهیار روستای کره علیا در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حمزه کره (دهیار کره علیا) به نمایندگی از دهیاران کره نوشت: خبری کاملا کذب و سراسر مغرضانه در فضای مجازی به نقل از آقای سلطانی عضو شورای اسلامی روستای توت‌نده منتشر شده که با بررسی دقیق و نگاه واقع بینانه به موضوع براحتی میتوان به تهمت های ناروا در اصل خبر پی برد. اینکه در این خبر بدون نظرخواهی از اعضای شورای اسلامی روستاهای کره و دهیاران نسبت به انتشار خبر اقدام شده جای بسی تعجب و تأمل است.
در تصاویری که در متن خبر به آن استناد شده کاملا مغرضانه موضوع را برعکس نمودند. اگه به خوبی توجه نمائید ماشین دهیاری کره سفلی توسط آقای پرندآور درحال جمع آوری زبالههای رها شده در حوزه آبریز روستای کره محدوده رودخانه بشار است. اما متأسفانه با غرض ورزی به ایشان تهمت ناروا زدند. تراکتوری هم که بصورت فیلم درحال تخلیه بار گونی در طبیعت است اصلا ربطی به دهیاری های روستاهای کره ندارد. و در فیلم مذکور هیچگونه تصویر واضحی مبنی براینکه توسط چه فرد یا گروهی انجام می‌شود وجود ندارد. البته این تراکتور مربوط به  روستای توت نده است و برعکس به روستای کره انتساب دادند.
موضوع مهم اینکه دهیاران روستاهای کره در ادوار مختلف طی سالهای گذشته تاکنون بصورت خودجوش از همیاران فعال عرصه محیط زیست بودند و هستند. برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیران ارشد محیط زیستی در مساجد روستایی برای توسعه حفاظت از زاگرس مرکزی و همچنین حضور فعال در مهار آتش سوزی های گذشته، جمع آوری زباله در روز جهانی پاکسازی زمین، مسدود کردن راههای ارتباطی به محدوده مناطق حفاظت شده و پارک ملی دنا با هزینه دهیاران، حضور فعال در مهار کروناویروس بصورت برپایی ایستگاه غربالگری سلامت، گندزدایی و ضدعفونی معابر روستا، راه اندازی و تولید ماسک توسط بانوان روستا و توزیع بین مردم روستا، توزیع الکل و دیگر موارد باعث شده که مجموعه روستاهای کره آمار نسبتا خوبی نسبت به روستاهای اطراف در این مقطع حساس داشته باشد.
امیدوارم مسئولین امر با بررسی اصل موضوع با فرد خاطی که مغرضانه سعی در سرپوش گذاشتن بر آسیب های زیست محیطی توسط سودجویان دارد برخورد شود.


کد مطلب: 429288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429288/2/توضیحات-دهیار-کره-پیرامون-تخلیه-زباله-حاشیه-رودخانه-بشار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1