کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری و ایمن سازی راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود

1 دی 1399 ساعت 18:28

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال جای ۱۷۰ میلیارد تومان در بخش راهداری هزینه می‌شود.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال جای ۱۷۰ میلیارد تومان در بخش راهداری هزینه می‌شود.
 به گزارش کبنا، مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار و گفت‌وگو کردند.
 حسین کلانتری ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار، اظهار داشت: تلاش‌های کامیون داران و راهداران در بحران کرونا و برقراری ارتباط ایمن برکسی پوشیده نیست.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه نیازمندی‌های این مجموعه شد و گفت: رایزنی لازم برای تأمین امکانات مورد نیاز انجام می‌شود و شخصاً از سوی وزیر صمت مسائل را پیگیری می‌کنم.
 کلانتری با اشاره به توپوگرافی استان و کوهستانی بودن مناطق، گفت: ۹۰ درصد وسعت استان جنگل و عرصه‌های منابع طبیعی است و همین موضوع هزینه نگهداری راه‌ها را افزایش داده است.
 وی عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ در بخش راهداری استان هزینه شده است.
 کلانتری خاطرنشان کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان نیز برای نگهداری و ایمن سازی راه‌های روستایی استان هزینه می‌شود. 
وی با تاکید بر اینکه ما در کنار مجموعه راهداری استان هستیم، عنوان کرد: مشکلات و مسائل این مجموعه را به جد پیگیری می‌کنیم.
 کلانتری با بیان اینکه سارقان مسلح محموله‌های باری در محورهای مواصلاتی استان کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان بدانند مسیر جاده‌های ما برای آنها قرمز است.
 نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت راه‌های استان به ویژه راههای روستایی ارائه داد.


کد مطلب: 428774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428774/2/۱۷۰-میلیارد-تومان-نگهداری-ایمن-سازی-راه-های-روستایی-کهگیلویه-بویراحمد-هزینه-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1