کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعا‌های دونالد ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات موجب شد؛

درگیری حامیان و مخالفان ترامپ + تصاویر

24 آذر 1399 ساعت 17:04

 درگیری میان وفاداران و معترضان ضد ترامپ منجر به دستگیری ده‌ها تن، استفاده از چاقو در درگیریی‌ها و زخمی شدن افسران پلیس در اغتشاشات شده است.


 واشنگتن در آغاز این هفته به صحنه درگیری میان حامیان و مخالفان ترامپ تبدیل شده به طوری که چندین نفر در این درگیری‌ها زخمی و نزدیک به ۳۰ نفر بازداشت شده‌اند.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، ادعا‌های دونالد ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات موجب شده تا واشنگتن به محل درگیری میان حامیان و مخالفان رئیس جمهوری تبدیل شود.
 درگیری میان وفاداران و معترضان ضد ترامپ منجر به دستگیری ده‌ها تن، استفاده از چاقو در درگیریی‌ها و زخمی شدن افسران پلیس در اغتشاشات شده است.
پلیس منطقه کلمبیا گفت: نزدیک به ۳۰ نفر به جرایم مختلف از جمله حمله، در اختیار داشتن اسلحه، مقاومت در برابر دستگیری و شورش، بازداشت شدند. 
پلیس گزارش داد که چهار نفر در این اغتشاشات با چاقو مورد ضرب قرار گرفته و یک مظنون به نام فیلیپ جانسون ۲۹ ساله از واشنگتن به ظن حمله با سلاح مرگبار، دستگیر شد. به گفته مقامات در طول تظاهرات هشت افسر پلیس نیز زخمی شدند.
اعتراضات و اغتشاشات پس از خودداری دیوان عالی از بررسی شکایتی برای ابطال نتایج انتخابات در ایالت‌های جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بروز کرد.
ترامپ در واکنش به رای دادگاه گفت از این تصمیم ناامید شده و دادگاه باعث شکست او شده است.
الکترال کالج روز دوشنبه برای ارائه آرای خود تشکیل جلسه می‌دهد و با این رای پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در مقابل ترامپ را تقویت می‌کند.















































































 


کد مطلب: 428521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428521/2/درگیری-حامیان-مخالفان-ترامپ-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1