تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۴۲۸۱۹۳

۱۷۰ گروه در طرح 《شهید سلیمانیِ》کهگیلویه ساماندهی شد

۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه  با اشاره به ساماندهی 170 تیم در قالب 5کمیته این طرح، امادگی  شهرستان در مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور  را اعلام کرد.
علیرضا اتابک در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی «کمیته اموزشی  » این طرح محله محور اظهار کرد : در این طرح افراد در قالب 5کمیته (حمایتی ،قرنطینه و رهگیری،نظارت ،عملیاتی و اموزشی  ) به پایش خانه به خانه در طول مدت  صد روز به  فعالیت می پردازند  .
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه  با تاکید بر لزوم تدارک تجهیزات و ملزومات مصرفی ویزه طرح تصریح کرد :انتظار می رود ستاد استانی و دانشگاه علوم پزشکی در استمرار و تداوم همراهی ها  نسبت به موضوع  کمک کار کادر بهداشت و درمان کهگیلویه باشند.
 وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در طرح افزود : این سازمانها در کهگیلویه تاکنون  با روش ها ی خلاقانه و ابتکاری عزم جهادی در برخورد با مساله داشته اند
 وی افزود: رسانه های کهگیلویه نیز با انتشار محتوی آگاهی دهنده و اموزشی  نقش منسجم و محوری  همراه با مسئولان شهرستان در پیشگیری از بیماری داشته اند .
وی با اساسی خواندن کار کمیته آموزشی در این طرح افزود : زیست مبتنی بر پیشگیر ی با ویروس کرونا ،  فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک ،اموزش اجتماعی تا ریشه کن شدن بیماری از وظایف اصلی است که باید به ان توجه شود
فرماندار کهگیلویه گفت :امیدواریم اهداف پیش بینی شده طرح موثر واقع شود بگونه ای که دیگر  شاهد بسته شدن بازار شهرمان نباشیم و ورودی های  بیمارستان نیز کاهش پیدا کند
وی خاطر نشان کرد امار 80 بیمار در شرایط اپیدمی برای بیمارستانی که جمعیت 200هزارنفری را پشتیبانی میکند شاید نگران کننده نباشد اما وقتی در شرایط فوری در بالکن این بیمارستان نیز مداوا انجام میشود نگران کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1