کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز فاز جدید کنترل کرونا به نام سردار سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

10 آذر 1399 ساعت 14:26

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست از آغاز  فاز جدید کنترل کووید 19 به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز (حی علی خیرالعمل) با حضور  برخی اعضای این ستاد خبر داد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از آغاز  فاز جدید کنترل کووید 19 به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز (حی علی خیرالعمل) با حضور  برخی اعضای این ستاد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛ روز دوشنبه ۱۰ آذرماه نشستی با حضور معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل امنیتی استانداری، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.
در این نشست معاون امنیتی استانداری اظهار کرد: در این طرح از ظرفیتهای مهم و گوناگونی از جمله بسیج و نیروهای بهداشت و درمان استفاده خواهد شد.
جمالی افزود: ظرفیت های محلی نیز از جمله نقاط قوت این طرح است که باید در همه بخش ها،شهرها و حتی روستاها به کار گرفته شود.
احد جمالی ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان را یکی دیگر از نقاط قوت و برجسته برای استفاده و کمک در این طرح عنوان کرد و افزود : بزرگان و ریش سفیدان این استان در همه برهه ها ثابت کردند بیشترین کمک و پشتیبانی را از نظام و انقلاب داشتند و در این طرح با بزرگ منشی کمک کار خواهند بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست از همه دستگاه‌های اجرایی و سازمانها خواست که به نحو شایسته و مطلوب پایدار باشند و بیشترین توان خود را برای اجرای درست این طرح به کار گیرند تا به امید خدا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش ابتلای به این ویروس باشیم.
معاون استاندار با اشاره به هماهنگی لازم میان تیم‌های حاکمیتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین، اقوام و عشیره‌ها  و همچنین تفکر فرهیختگان استان می‌توانیم اهداف این طرح را پیگیری و دنبال کنیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه رسانه ها و صدا و سیمای استان گفت: رسانه های مختلف و صدا و سیمای استان همیشه پیش‌قدم در همه مسائل و بحران‌ها بودند و فعالیت خوبی در حوزه  آموزش و آگاهی بخشی به مردم دارند.
جمالی خاطر نشان کرد: در این طرح باید هماهنگی در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف با موفقیت صورت گیرد، ضمن اینکه شهرستان‌ها  پیشنهادات و نیازمندی‌ها را اعلام کنند تا بتوانیم آماده خدمت‌رسانی به مردم در این طرح مقدس بشویم.
وی عنوان کرد: بحث اساسی ما قطع زنجیره شیوع کرونا است و رسما اعلام می‌کنم اجتماعات و دورهمی ها ممنوع است. 
در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲ هزار و ۸۲۸ نیرو در قالب ۷۳۶ تیم مراقبتی، نظارتی، حمایتی و تیم‌های مشترک از نیروهای بسیجی برای اجرای درست و مطلوب این طرح همکاری می کنند.


کد مطلب: 428075

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428075/2/آغاز-فاز-جدید-کنترل-کرونا-نام-سردار-سلیمانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1