کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گشت مشترک خبر داد

افزایش همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی در بازار استان

6 آذر 1399 ساعت 13:27

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، اداره اطلاعات، مدیرکل امنیتی استانداری، اطلاعات سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، با قدرت و اقتدار در کنار دستگاههای نظارتی هستند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، اداره اطلاعات، مدیرکل امنیتی استانداری، اطلاعات سپاه،  بسیج، نیروی انتظامی، با قدرت و اقتدار در کنار دستگاههای نظارتی هستند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛ صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه 6 آذرماه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای تشدید بازرسی ها و نظارتها ، رسیدگی سریع و دقیق به تخلفات بهداشتی و اعمال محدودیتهای طرح جدید، برخورد قاطع و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف با افزایش و همراهی معاون پیشگیری دادگستری، تعزیرات حکومتی، اطلاعات سپاه، مدیرکل امنیتی استاندار، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، بسیج، بازار را رصد می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: به  محض مشاهده تخلف دستگاههای نظارتی موظف به تنظیم گزارش و تحویل فوری به  تعزیرات حکومتی شده تا با قید فوریت رسیدگی با متخلفین برخورد قاطع صورت گیرد.


کد مطلب: 427934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427934/2/افزایش-همکاری-دستگاه-های-نظارتی-اجرایی-بازار-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1