تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۲۷۹۰۹
با حضور‌مسئولان‌ کشوری و استانی:

معارفه رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار‌ شد

۰
کبنا ؛مراسم معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور دکتر موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مراسم معارفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و روح‌الله دانش‌پایه به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از خدمات امین‌زاده رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به شرح زیر است؛ عرض سلام و ادب، احترام و خیر مقدم محضر همه حضار گرامی، به ویژه خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت جناب آقای دکتر موسوی مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جناب آقای دکتر جامعی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و هیئت همراه و همکاران عزیزم. از اینکه در این شرایط و روزهای سخت قبول زحمت کرده و شرف حضور دارید بسیار ممنون و سپاسگزارم.
وی بیان کرد: همه عزیزان نیک می‌دانید دانشگاه محور توسعه و پیشرفت هر جامعه و کشور است چرا که تأمین نیروی متخصص و کارآمد جهت توسعه و پیشرفت محصول دانشگاه است و هر جا که با معضلات و مشکلات جامعه با نگاه علمی برخورد شده است نتایج مطمئن و قابل قبولی حاصل شده است. با توجه به انتظارات به حق و هوشمندانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در باب علم و پژوهش، همه ما اعضای جامعه علمی کشور و وظیفه داریم با تلاشهای مضاعف خود از مرزهای کنونی دانش عبور کرده و به قله‌های بالای علمی جهانی دست پیدا کنیم. الحمدلله به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ بنای انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و بسترهای لازم جهت رشد و شکوفایی علمی ایجاد شده است و آنچه وظیفه و رسالت ذاتی دانشگاهیان است این هست که دانشگاه را به دانشگاه‌های مهارت‌محور تبدیل کنیم که نیروی انسانی متخصص با مهارت بالا تربیت کنیم که نیازهای حوزه صنعت و دیگر حوزه‌ها را رفع کنند.
دانش‌پایه عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور و کارآفرین افق‌های وسیعی برای توسعه آبادانی و پیشرفت این مرز و بوم دارد و انشاءالله همه تلاش خواهیم کرد که به این افق‌ها دست پیدا کنیم و نقش مهم و پررنگی در مسائل علمی و صنعتی کشور داشته باشیم.
وی همچنین بیان کرد: خداوند متعال را بسیار شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت در سنگرهای علم و دانش را امانت به بنده حقیر عطا نموده است. ابتدائاً لازم میدانم از حسن نیت و اعتمادی که مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و در رأس آن ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر صالحی و معاونت‌های محترم ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم، امیدوارم انتخاب بنده باعث همگرایی و ایجاد روحیه وحدت در راه خدمت به جامعه در این مکان علمی باشد. و بتوانیم به یاری خداوند متعال و تلاش همه همکاران و اعضاء محترم هیئت علمی این دانشگاه گام‌های تأثیرگذار و جاویدانی در این دانشگاه برداریم. استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی، احترام متقابل و همکاری و همراهی مثبت البته در چارچوب قوانین و مقررات، نظم و انضباط شفافیت و تعامل سازنده با همه دستگاهها و نهادهای اجرایی استان از جمله دیگر دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر از جمله و رئوس فعالیتهای رسالت ذاتی بنده در این دانشگاه است و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اینگونه از مدیران قدردانی کرد و اظهار داشت:: تقدیر و تشکر فراوان دارم از استاندار فهیم و دلسوز و خستگی‌ناپذیر استان جناب آقای دکتر کلانتری، معاونت محترم سیاسی- امنیتی استانداری استان جناب آقای دکتر جمالی، نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه فهیم شهر یاسوج حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسینی و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر روشنفکر، سردار گفتمان ندای وحدت و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا موحد. امیدوارم به یاری خداوند متعال و پشتیبانی و ارشادات دلسوزانه این عزیزان بتوانم در مسیر درست تحول و توسعه و پیشرفت روز افزون این دانشگاه قرار بگیرم و از تلاش‌های اساتید بزرگوار و بزرگوارانی که قبل از بنده در این دانشگاه مسئولیت داشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم. از جناب آقای مهندس افشانی، جناب آقای دکتر امین زاده و دیگر همکاران بزرگوارم. برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.
همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزاد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به عموی عزیزم
سید
Iran, Islamic Republic of
درانتصابات فقط خبری ازسادات امامزاده علی نیست...
Iran, Islamic Republic of
تا ببینیم اقای دانش پایه با معاون مالی چه میکنه
Iran, Islamic Republic of
باور کنید شان دانشگاه با بعضی انتصاب های طایفه ای لگد مال شده
سید
Iran, Islamic Republic of
بهتر که اون قبلی را برداشتن
دوست
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی اگر کرونا نکشمو نه پیریم....جوجه را اخر پاییز میشمارند حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای معارفی نژاد دکتر هستن عیئت علمی هستن اخه کی هستن که عکس ایشون هست ولی دکتر امین زاده نیست. بخدا قسم اینا دیگه شورش رو در اوردن اخه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وجدانا دانشگاه هم نخوبه
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آرزوی توفیق روز افزون برای دکتر دانش پایه .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1