کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور‌مسئولان‌ کشوری و استانی:

معارفه رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار‌ شد

5 آذر 1399 ساعت 11:06

مراسم معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


مراسم معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور دکتر موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مراسم معارفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و روح‌الله دانش‌پایه به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از خدمات امین‌زاده رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به شرح زیر است؛ عرض سلام و ادب، احترام و خیر مقدم محضر همه حضار گرامی، به ویژه خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت جناب آقای دکتر موسوی مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جناب آقای دکتر جامعی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و هیئت همراه و همکاران عزیزم. از اینکه در این شرایط و روزهای سخت قبول زحمت کرده و شرف حضور دارید بسیار ممنون و سپاسگزارم.
وی بیان کرد: همه عزیزان نیک می‌دانید دانشگاه محور توسعه و پیشرفت هر جامعه و کشور است چرا که تأمین نیروی متخصص و کارآمد جهت توسعه و پیشرفت محصول دانشگاه است و هر جا که با معضلات و مشکلات جامعه با نگاه علمی برخورد شده است نتایج مطمئن و قابل قبولی حاصل شده است. با توجه به انتظارات به حق و هوشمندانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در باب علم و پژوهش، همه ما اعضای جامعه علمی کشور و وظیفه داریم با تلاشهای مضاعف خود از مرزهای کنونی دانش عبور کرده و به قله‌های بالای علمی جهانی دست پیدا کنیم. الحمدلله به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ بنای انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و بسترهای لازم جهت رشد و شکوفایی علمی ایجاد شده است و آنچه وظیفه و رسالت ذاتی دانشگاهیان است این هست که دانشگاه را به دانشگاه‌های مهارت‌محور تبدیل کنیم که نیروی انسانی متخصص با مهارت بالا تربیت کنیم که نیازهای حوزه صنعت و دیگر حوزه‌ها را رفع کنند.
دانش‌پایه عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور و کارآفرین افق‌های وسیعی برای توسعه آبادانی و پیشرفت این مرز و بوم دارد و انشاءالله همه تلاش خواهیم کرد که به این افق‌ها دست پیدا کنیم و نقش مهم و پررنگی در مسائل علمی و صنعتی کشور داشته باشیم.
وی همچنین بیان کرد: خداوند متعال را بسیار شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت در سنگرهای علم و دانش را امانت به بنده حقیر عطا نموده است. ابتدائاً لازم میدانم از حسن نیت و اعتمادی که مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و در رأس آن ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر صالحی و معاونت‌های محترم ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم، امیدوارم انتخاب بنده باعث همگرایی و ایجاد روحیه وحدت در راه خدمت به جامعه در این مکان علمی باشد. و بتوانیم به یاری خداوند متعال و تلاش همه همکاران و اعضاء محترم هیئت علمی این دانشگاه گام‌های تأثیرگذار و جاویدانی در این دانشگاه برداریم. استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی، احترام متقابل و همکاری و همراهی مثبت البته در چارچوب قوانین و مقررات، نظم و انضباط شفافیت و تعامل سازنده با همه دستگاهها و نهادهای اجرایی استان از جمله دیگر دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر از جمله و رئوس فعالیتهای رسالت ذاتی بنده در این دانشگاه است و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اینگونه از مدیران قدردانی کرد و اظهار داشت:: تقدیر و تشکر فراوان دارم از استاندار فهیم و دلسوز و خستگی‌ناپذیر استان جناب آقای دکتر کلانتری، معاونت محترم سیاسی- امنیتی استانداری استان جناب آقای دکتر جمالی، نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه فهیم شهر یاسوج حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسینی و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر روشنفکر، سردار گفتمان ندای وحدت و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا موحد. امیدوارم به یاری خداوند متعال و پشتیبانی و ارشادات دلسوزانه این عزیزان بتوانم در مسیر درست تحول و توسعه و پیشرفت روز افزون این دانشگاه قرار بگیرم و از تلاش‌های اساتید بزرگوار و بزرگوارانی که قبل از بنده در این دانشگاه مسئولیت داشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم. از جناب آقای مهندس افشانی، جناب آقای دکتر امین زاده و دیگر همکاران بزرگوارم. برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.
همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم


کد مطلب: 427909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427909/2/معارفه-رئیس-جدید-دانشگاه-فنی-حرفه-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1