کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اهداء لوح تقدیری انجام گرفت

تقدیر رئیس سازمان بسیج کارگران کشور از «پروانه نیک‌مرام» (+ تصاویر )

5 آذر 1399 ساعت 2:28

پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از سوی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور مورد تجلیل قرار گرفت.


پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از سوی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش کبنا، جمشید ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به ویژگی‌های بسیج و روحیه بسیجی پرداخت و اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی الگو کامل برای بسیجیان است. آن شهید والامقام را رفتار، گفتار و کردار خود دیگران را به ولایتمداری، اسلام و ارزش‌های دینی و فرهنگی ترغیب می‌کرد.
وی در ادامه از تلاش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد.
همچنین پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که لباس بسیجی بر تن داریم، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا واحدهای تولیدی در معرض آسیب قرار گرفتند که تمام تلاش ما این بود با حمایت‌های لازم از رکود واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران ممانعت شود.
نیک‌مرام در ادامه گفت: بازگشت چندین واحد تولیدی به چرخه تولید در شرایط کرونایی نیز برگرفته از روحیه بسیجی و انقلابی بود که به همت کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان مربوطه انجام گرفت.
وی در ادامه اضافه کرد: بسیج از اندیشه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) سرچشمه گرفته و یقیناً تفکر بسیجی، یعنی همدلی، تعامل و وحدت در بین همه مسئولان گره گشای مشکلات خواهد بود.

به گزارش کبنا، در آئین با حضور سرهنگ ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و اهداء لوح تقدیری که به امضاء رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور رسیده بود، از پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی شد.
همچنین نیک مرام با حکم سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان منصوب شد.


کد مطلب: 427902

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427902/2/تقدیر-رئیس-سازمان-بسیج-کارگران-کشور-پروانه-نیک-مرام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1