کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

کافه کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد ( + تصاویر )

3 آذر 1399 ساعت 20:12

به مناسبت هفته کارآفرینی نخستین کافه کارآفرینی استان در شهر یاسوج روز دوشنبه ( 3 آذرماه 99) با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران افتتاح شد.


به مناسبت هفته کارآفرینی نخستین کافه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج روز دوشنبه ( 3 آذرماه 99) با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران افتتاح شد.
 به گزارش کبنا، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین اظهار داشت: ایجاد کافه‌های کارآفرینی بدون تردید توسعه، تولید و اشتغال را در این استان در پی دارد.
 حشمت الله صمیمی بیان کرد: دانشجویان، کارآفرینان و سرمایه گذاران و افراد خلاق می‌توانند از این ظرفیت بهره ببرند و به تبادل اطلاعات بپردازند و اندیشه‌های نو ارائه دهند.
وی عنوان کرد: به طور جدی از ایجاد و توسعه این کافه‌ها حمایت خواهیم کرد.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نخستین کافه کارآفرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد  در یاسوج افتتاح شده و در شهرستان‌ها دیگر توسعه کافه‌های کارآفرینی هم در دست اقدام است.
پروانه نیک مرام افزود: ایجاد کافه‌های کارآفرینی مسیری برای توسعه اشتغال پایدار است.
 وی تاکید کرد: تحقیقات و بررسی‌ها نشان داده است که کافه‌های کارآفرینی به جاهای بزرگ ختم می‌شود و تعامل و گفت و گو ها در این کافه‌ها توسط همه اقشار اهداف بزرگی را رقم می زند.
عزیزالله جعفری بنیانگذار کافه کارافرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اینک نیز رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی دانشگاه یاسوج است.


کد مطلب: 427858

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427858/2/کافه-کارآفرینی-کهگیلویه-بویراحمد-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1