کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گشت‌زنی شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سطح شهر یاسوج

2 آذر 1399 ساعت 20:50

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شبانه از سطح شهر یاسوج مرکز این استان بازدید کرد.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد شبانه از سطح شهر یاسوج مرکز این استان بازدید کرد.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ساعت ۲۱ همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از نحوه اقدامات پیشگیرانه، میزان تردد خودروها و میزان رعایت صنوف مختلف با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال در سطح شهر یاسوج بازدید کرد.
 در این بازدید یک ساعته کلانتری علاوه بر بررسی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ها از سوی مردم و صنوف، با برخی از شهروندان در خصوص اهداف و مزایای طرح و تلاش برای کاهش ابتلا به این ویروس گفتگو کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی را در روزهای نخست اجرای طرح سراسری اعمال محدودیتها رضایت بخش عنوان کرد و از مردم استان به دلیل توجه به دستورالعملهای ستاد ملی و استانی کرونا و قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد.
  وی با تاکید بر بسیج همه امکانات برای پیشگیری و مقابله با کرونا، تصریح کرد: پشتیبانی نیروهای اجرایی، سازمان ها و نهادها، همکاری نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح شهرهای ۱۸ گانه، بخش ها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد.
 نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در راستای اجرای هدفمند این طرح تمام مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) در کل استان به طور کامل تعطیل است.
 کلانتری تصریح کرد: همچنین آیین های فرهنگی، اجتماعی، نماز جمعه، مراسم های آئینی و مذهبی در کل استان با هدف کاهش و قطع زنجیره بیماری کرونا تعطیل هستند.


کد مطلب: 427825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427825/2/گشت-زنی-شبانه-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-سطح-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1