تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۷۸۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

گشت‌زنی شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سطح شهر یاسوج

۰
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد شبانه از سطح شهر یاسوج مرکز این استان بازدید کرد.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ساعت ۲۱ همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از نحوه اقدامات پیشگیرانه، میزان تردد خودروها و میزان رعایت صنوف مختلف با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال در سطح شهر یاسوج بازدید کرد.
 در این بازدید یک ساعته کلانتری علاوه بر بررسی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ها از سوی مردم و صنوف، با برخی از شهروندان در خصوص اهداف و مزایای طرح و تلاش برای کاهش ابتلا به این ویروس گفتگو کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی را در روزهای نخست اجرای طرح سراسری اعمال محدودیتها رضایت بخش عنوان کرد و از مردم استان به دلیل توجه به دستورالعملهای ستاد ملی و استانی کرونا و قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد.
  وی با تاکید بر بسیج همه امکانات برای پیشگیری و مقابله با کرونا، تصریح کرد: پشتیبانی نیروهای اجرایی، سازمان ها و نهادها، همکاری نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح شهرهای ۱۸ گانه، بخش ها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد.
 نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در راستای اجرای هدفمند این طرح تمام مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) در کل استان به طور کامل تعطیل است.
 کلانتری تصریح کرد: همچنین آیین های فرهنگی، اجتماعی، نماز جمعه، مراسم های آئینی و مذهبی در کل استان با هدف کاهش و قطع زنجیره بیماری کرونا تعطیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار گرامی اگه هدفش سرزنی و گشت زنی یه؛ صبح بیا گشت بزنه تا هم از قیمت ها اطلاع حاصل کنه و هم مردم بدونن استانداری هسی من استان شو۰۰۰۰۰
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1