کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

زوج بی‌بضاعت با حمایت خیرین زندگی مشترک را آغاز کردند + ( تصاویر )

30 آبان 1399 ساعت 16:02

سلطانی نژاد از کمک خیرین به زوج جوان کم بضاعتی خبر داد و افزود: بنابر سنت الهی و با کمک خیر نیکوکار یک سرویس جهیزیه مبلغ ۴۰ میلیون تومان از طرف قرارگاه جهادی و فرهنگی شهید ابراهیم هادی استان کهگیلویه و بویراحمد به زوج بی بضاعت اهدا شد.


مهرشاد سلطانی نژاد مسؤل تیم شبکه سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی در این باره عنوان کرد: ما بهترین راه و روش زندگی را در کلام و عمل پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و خاندان پاکش می‌یابیم و احکام اسلام را روشنترین آینه زندگی سعادتمند می‌بینیم پس بهتر آن است که به آیین اسلام روی آوریم و سیره رهبران آسمانی آن را سرمشق زندگی خود سازیم تا شاید از فتنه‌های روزگار در امان باشیم. کسی که مجردی را تزویج کند و امکان ازدواج او را فراهم نماید از کسانی است که در قیامت خداوند به آنان نظر لطف می‌کند. از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است: سبزه‌هایی که در مزبله می‌روید چیست؟ حضرت صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: زن زیبایی که در خانواده پست و ناشایست بوجود آمده باشد. مراسم عروسی در شب، سنت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است، چرا که خداوند شب را مایه آرامش قرار داده و زن هم آرامش خاطر است.
به گزارش کبنا نیوز، سلطانی نژاد از کمک خیرین به زوج جوان کم بضاعتی خبر داد و افزود؛ بنابر سنت الهی و با کمک خیر نیکوکار یک سرویس جهیزیه مبلغ ۴۰ میلیون تومان از طرف قرارگاه جهادی و فرهنگی شهید ابراهیم هادی استان کهگیلویه و بویراحمد به زوج بی بضاعت اهدا شد.
در پایان تیم فرهنگی_جهادی شهید ابراهیم هادی دیگر خیرین نیکوکار را در این زمینه دعوت به همکاری کرد و از خیر گمنام و عزیزی که در این امر خیر گام ارزشمندی برداشت، کمال تقدیر و تشکر بجای آورد و از درگاه الهی صحت و سلامتی برای وی آرزو کرد.
 


کد مطلب: 427724

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427724/2/زوج-بی-بضاعت-حمایت-خیرین-زندگی-مشترک-آغاز-کردند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1