تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۲۷۷۲۴
کبنا گزارش می دهد

زوج بی‌بضاعت با حمایت خیرین زندگی مشترک را آغاز کردند + ( تصاویر )

۲
کبنا ؛مهرشاد سلطانی نژاد مسؤل تیم شبکه سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی در این باره عنوان کرد: ما بهترین راه و روش زندگی را در کلام و عمل پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و خاندان پاکش می‌یابیم و احکام اسلام را روشنترین آینه زندگی سعادتمند می‌بینیم پس بهتر آن است که به آیین اسلام روی آوریم و سیره رهبران آسمانی آن را سرمشق زندگی خود سازیم تا شاید از فتنه‌های روزگار در امان باشیم. کسی که مجردی را تزویج کند و امکان ازدواج او را فراهم نماید از کسانی است که در قیامت خداوند به آنان نظر لطف می‌کند. از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است: سبزه‌هایی که در مزبله می‌روید چیست؟ حضرت صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: زن زیبایی که در خانواده پست و ناشایست بوجود آمده باشد. مراسم عروسی در شب، سنت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است، چرا که خداوند شب را مایه آرامش قرار داده و زن هم آرامش خاطر است.
به گزارش کبنا نیوز، سلطانی نژاد از کمک خیرین به زوج جوان کم بضاعتی خبر داد و افزود؛ بنابر سنت الهی و با کمک خیر نیکوکار یک سرویس جهیزیه مبلغ ۴۰ میلیون تومان از طرف قرارگاه جهادی و فرهنگی شهید ابراهیم هادی استان کهگیلویه و بویراحمد به زوج بی بضاعت اهدا شد.
در پایان تیم فرهنگی_جهادی شهید ابراهیم هادی دیگر خیرین نیکوکار را در این زمینه دعوت به همکاری کرد و از خیر گمنام و عزیزی که در این امر خیر گام ارزشمندی برداشت، کمال تقدیر و تشکر بجای آورد و از درگاه الهی صحت و سلامتی برای وی آرزو کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1