کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

29 آبان 1399 ساعت 16:07

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه این ستاد به استان از توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


مراسم توزیع 20 هزار بسته بهداشتی در قالب پویش ملی احسان سلامت بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 29 آبان ماه 99 ) مراسم توزیع 20 هزار بسته بهداشتی در قالب پویش ملی احسان سلامت بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، برگزار شد.
در این مراسم شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه این ستاد به استان از توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
شایان نادری در مراسم توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه‌های توانمندی اقتصادی، زیربناهای فرهنگی و سلامت فعالیت دارد.
وی عنوان کرد: ستاد در حوزه اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرا کرده که برخی در مرحله احداث هستند و برخی دیگر به بهره‌برداری رسیده‌اند.
  
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۲۶۴ کلاس درس توسط بنیاد برکت حضرت امام اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت خانه عالم، تعمیر راه و فعالیت‌های حوزه زیربنایی هم ورود پیدا کرده است.
وی عنوان کرد: در رزمایش همدلی ۲۵ هزار بسته غذایی در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع شد، همچنین توزیع ۴۰ هزار بسته پروتینی و ۱۸ هزار بسته لوازم‌التحریر از دیگر اقدامات است.
 حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بحث اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری و همایش‌های احسان کارهای بزرگی انجام داده است.
 وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته است، افزود: در این شرایط سخت تحریم هیچ کارخانه و واحد صنعتی در استان تعطیل نشد بلکه واحدهایی مانند کارخانه الکل‌سازی بعد از یک دهه و کارخانه تولید اکسیژن فعال شدند و در نظر داریم که فاز دوم این کارخانه وارد مدار شود.

توزیع ۶۰ هزار بسته کمک‌ مومنانه توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد
  

 سرهنگ مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح نیز در این آئین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
مثنوی بیان کرد: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی و پروتیئنی، بسته‌های بهداشتی، لوازم‌التحریر و بسته‌های آموزشی ویژه مناطق محروم بود.
وی از آغاز طرح شهید سلیمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی با هدف کاهش مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از کرونا از روز شنبه خبر داد.

 قرنطینه خانگی ۳ هزار کهگیلویه و بویراحمدی
  

پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳ هزار بیمار کرونایی در خانه قرنطینه و مراحل درمان را پشت سر می‌گذرانند، گفت: کمک‌های و بسته‌های بهداشتی به افراد قرنطینه در خانه سوق داده شود.
او همچنین از آغاز طرح شهید سلیمانی با مشارکت سپاه از روز شنبه اول آذر ماه خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با وحدت و انسجام که وجود دارد این بیماری را کنترل کنیم تا محدودیت‌ها برداشته شود و مردم به زندگی عادی خود باز کردند.


کد مطلب: 427695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427695/2/توزیع-۲۰-هزار-بسته-بهداشتی-توسط-ستاد-اجرایی-فرمان-حضرت-امام-ره-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1