تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۲۷۶۷۴
کبنا گزارش می دهد

بیدانجیر بی دفاع در آستانه فصل سرد

۳
کبنا ؛بید انجیر؛ صعب العبور و محروم، کز کرده در عمق سرفاریاب و از مناطق روستایی_عشایری مغفول مانده از شهرستان چرام که سالهاست محدودیت‌های ابتدایی که لازمه هر سکونت گاه انسانی اعم از آب، راه، گاز و مدرسه رنج می‌برد و امروزه از سوژه و کلیشه‌های پربازدید رسانه‌ها در امر محرومیت به شمار می‌رود.
در حالی که دولت از هشتگ و کلیشه تدبیر و نماینده شهرستان‌ها از شعار عزت سخن می رانند، منطقه گسترده بیدانجیر تنها در انتظار نفت سفید و ابتدایی‌ترین مایع و ماده گرمایشی در فصل سرد مانده است.
به گزارش کبنا نیوز از روستاهای منطقه بیدانجیر دشمن زیاری در آستانه فصل سرما و بارش‌های برف و باران، کوهپایه و نزدیکترین روستا به کوه نور، با مشکل کمبود نفت سفید دست و پنجه نرم می‌کنند؛ نفت و توجه به انرژی گرمایشی در این شرایط حاد سلامت و شیوع و گسترش بیماری کرونا از کمترین خواسته‌های مردم منطقه به شمار می‌رود.
اهالی منطقه بیدانجیر دشمن زیاری که شامل چندین روستا اعم از روستاهای تل سیاه، چال باغ، تلخدان، آب قنات، دشتک، اندرون و آبچنار می‌شود بارها برای سهمیه نفت خود پیگیری و درخواست نموده‌اند، اما تا به اکنون به مانند سایر خواسته‌های آنان مورد بی مهری مسئولین قرار گرفتند.
بیدانجیری‌ها خواستار حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای نظارت و رفع کمبودهای حاکم بر این منطقه محروم است، تا صدای محرومیت بیدانجیر بهتر و گسترده‌تر از پیش به سمع و نظر دولت و یا نهادهای حمایتی و حاکمیتی برسد.

-------------------------
بیژن کاظمی کیان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
United States
حوزه دشمن زیاری 74شهید و چند صد جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کردند. سزاوار نیست چین محرومیتیهای نیستند.از بیدانجیر گرفته تا زیرنا و آبریز و.....
United States
مظلومیت و محرومیت بیداری میکنه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1