تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۲۷۶۵۲
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

اولین بخشدار سپیدار معارفه شد / خدمت بخش سپیدار به انقلاب در دو جنگ / احمدی: مسئولان روز قیامت باید پاسخگو باشند / حسین‌زاده: مردم سپیدار به خاطر نان و نام از دایره توحید و آزادگی عدول نکرده‌اند + ( فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛
آیین معارفه اولین بخشدار سپیدار صبح روز (چهارشنبه 28 آبان ماه 99) با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، احمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان، معتمدین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
-
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آیین اظهار کرد: مردم این بخش استحقاق خدمت گذاری را دارند، که نصیب هر کسی نمی شود. مردمی که در این بخش زیر بمباران طاغوت قرار گرفتند، و در مقابل رژیم شاه ایستادند.
وی افزود: دو جنگ تنگ تامرادی در بخش سپیدار و جنگ گجستان از طایفه های جلیل، بابکان، انصار و تامرادی در مقابل رژیم شاهنشاهی جلوتر از همه مردم، و قبل از پیروزی انقلاب به این نظام خدمت کردند و زمینه سازی برای انقلابی گری را ایجاد کردند. از طرفی دو روستای ده برآفتاب و قاسم آباد جلیل بیشترین تعداد شهید را تقدیم به انقلاب کرده است لذا این مردم شایسته خدمت هستند.
کناری اظهار کرد: شهرک صنعتی سپیدار 20 درصد فعال است، به دلیل آماده بودن زیرساخت های این شهرک، و موقعیت ترانزینی، نزدیکی به جاده، سرمایه گذاران به راحتی می توانند تا 80 درصد در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کنند.
کناری افزود: در تنگ آبشور بابکان، تنگ تامرادی مشکلات کمی داریم که بخشدار این بخش باید با تعاملات خود این مشکلات را حل کرده و از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
احمدی مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه «تقوا داشتن» در کنار تخصص و تعهد برای یک مدیر و مسئول اهمیت زیادی دارد گفت: مسئولان ما اگر تخصص نداشته باشند می‌توانند از متخصصان مشاوره بگیرند ولی اگر تقوا نداشته باشند از مسیر خدمت به مردم و خدا دور می شوند.
احمدی گفت: این مسئولیت فرصتی است برای اینکه به مردم خدمت کنیم و عاقبت بخیر شویم، مسئولان ما در روز قیامت باید پاسخگوی امانتی باشند که در دست گرفتند.
به گزارش کبنا نیوز، علیداد حسین زاده اولین بخشدار سپیدار شهرستان بویراحمد در این آیین از مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا بصورت ویژه قدردانی کرد و اظهار داشت: مهدی روشنفکر پایه‌گذار جریان مردمی و اجتماعی ندای وحدت بوده است. وی همچنین از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کناری فرماندار بویراحمد نیز قدردانی کرد.
حسین زاده بیان کرد: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضامندم در خصوص توسعه ادارات و دستگاه ها دولتی و پیشرفت پروژه های عمرانی همکاری دوجانبه و ویژه ای نمایند.
حسین زاده اظهار کرد: بر خودم وظیفه می دانم، هر جا مشکلی بود با بزرگان، ریش سفیدان و در سلسله مراتب اداری با مافوق های خودم مشورت داشته باشم.
مردم سپیدار به خاطر نان و نام از دایره توحید و آزادگی عدول نکرده‌اند
بخشدار سپیدار ضمن سلام و درود به روح شهدا، تلویحا به شهدا و جانبازان این بخش اشاره کرده و 108 شهید گلگون کفن، 306 جانباز سرافراز، 12 آزاده را از خدمت های این بخش به انقلاب اسلامی برشمرد.
وی گفت: در حد بضاعت مالی دولت، در حیطه وظایف بسیار محدود بخشدار، با همکاری و تعامل معتمدین و دهیاران، شوراهای اسلامی، فرمانداری محترم شهرستان، خدمتگذار ناقابلی برای مردم خواهم بود.
با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، حوصله و گذشت و تعامل و تواضع و شفافیت، پیگیر امور مردم بخش سپیدار خواهم بود.
اولین بخشدار سپیدار افزود: مردم نجیب بخش سپیدار از نسل شیرزنان و شیرمردانی هستند که هرگز به خاطر نان و نام از دایره توحید، خط سبز شهادت و حدود آزادگی عدول نکردند.
حسین زاده اظهار کرد: بخش سپیدار مهد بیش از 30 طایفه و تیره مختلف، با فرهنگ و امنیت بالایی است. مهد سرداران و دلاوران و معتمدین و جوانان غیوری است که قلبشان برای این سرزمین می تپد.
  
بدون افراط در اصولگرایی و اصلاح طلبی برای عمران و آبادانی و توسعه مردم بخش سپیدار تلاش می‌نمایم

حسین زاده گفت: سپیدار مستعد گردشگری، باغداری، کشاورزی، آب، و همچنین از شهرک صنعتی، پوشش جنگلی و گیاهی ارزشمندی برخوردار است.
وی افزود: به عنوان خدمتگذار کوچکی از مردم، از مردم و مسئولین عزیز بخشی و استانی و شهرستانی تقاضامندم با برقراری رابطه دوسویه در خصوص توسعه اداری و سیاسی و استقرار نمایندگی ادارات و پیشرفت پروژه های عمرانی و اقتصادی که به عنوان ریل خدمت رسانی و تسهیل در امور مردم می باشد همکاری ویژه نمایند.
حسین زاده در خصوص نقش بخش سپیدار در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: صحبت ها در خصوص این بحث مفصل هست ان شاء الله هیچ عزیزی، که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب برای این انقلاب زحمت کشیده اند از قلم نیفتند و کدورت ایجاد نشود.
حسین زاده در انتهای سخنان خود اظهار کرد: این بخش، از یادگاران و ظفرمندان نبردهای معروف استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که نقش به سزایی هم در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارند. لازم است پیشنهاد بکنم، بدون افراط در اصولگرایی و اصلاح طلبی برای عمران و آبادانی و توسعه مردم بخش سپیدار تلاش نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
بجستان نداریم جنگ گجستان و روستای نمونه کشوری از لحاظ تعداد خانوار قاسم اباد جلیل می باشد
Iran, Islamic Republic of
اخه چه ربطی به نماینده داره اقایون ووزارت کشور همین امروز باید با این شخص برخورد می کردین ایشون عملا استقلال قوه مجریه رو زیر سوال بردن وو نشون دادن ادم نماینده هستن تا وزارت کشور. البته با وجود این استاندار هیچ امیدی به استقلال قوه مجریه در این استان نیست
کرمی
Iran, Islamic Republic of
مردباشید ویادی از حاج زارعی هم بکنید که 8سال توان ووقت گذاشت برای بخشداری سپیدار واقعا نامردی هست که اسمی از ایشون آورده نشه خداقوت به حاج زارعی عزیز
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع الحق و الانصاف کار روو ایشون تمام کردن. کمی انصاف و اخلاق هم خوبه
علی
Iran, Islamic Republic of
/ خدا توفیق بده دکتر روسنفکر را ک بعداز چهل سال سپیدار را بخشدار کرد فقط ندااااااای وحدت
Iran, Islamic Republic of
بخشداری پارسال مصوب شد اگر میخواید تعریف روشنفکر بدین مستند تعریف و تمجید کنید تا مورد تمسخر دیگران واقع نشید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارعی نماینده کنونی وبخشدار
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
نماینده وبخشدار
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1