کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار سرپرست منابع آب شهرستان گچساران با مدیر عامل نفت و گاز این شهرستان

27 آبان 1399 ساعت 10:38

سرپرست منابع آب شهرستان با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار کرد.


سرپرست منابع آب شهرستان با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران؛ صیدالی ضمن خوش آمد و تبریک به انتصاب افضلی به عنوان سرپرست جدید ،از خدمات سرپرست سابق اداره منابع آب شهرستان گچساران قدردانی نمود و گفت : آب امر حیاتی است و با زندگی مردم به شکل جدی گره خورده و در حال حاضر آب مهمتر از نفت است و اگر برای حل بحران و مدیریت آن تدابیری اندیشه نشود به طور قطع در آینده مشکلات جدی را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود : تعامل سازنده و دوسویه بین سازمانها و ادارات در یک منطقه زمینه توسعه را فراهم و میسر می کند. اگر نفت و گاز گچساران به منابع آب شهرستان در شرایط خاص و ضروری کمک می کند منتی بر روی دوش کسی نیست ولی انتظار می‌رود متولیان آب از شرایط ، طوری استفاده کنند که پایدار باشد و به صورت کلان به تخصیص آب فکر کنند که با ایجاد یک هزینه بالا باعث ناامیدی در یک صنعت نشوند .
همچنین افضلی سرپرست منابع آب ضمن ابراز خشنودی از حضور خود در دفتر مدیرعامل و قدردانی از مدیران و رؤسای نفت و گاز گچساران ، فعالیتهای منابع آب در حوزه جغرافیایی شهرستان را تشریح کرد و گفت : تعامل بین نفت و گاز و منابع آب یک تعامل مثبت و ارزشمند و عامل بهبود در شهرستان است و حفظ این همکاری همانند گذشته باعث رونق صنعت و اقتصاد خواهد بود و ما برای رسیدن به این توسعه در سال جهش تولید بیش از پیش به این همکاری نیازمندیم.
در این دیدار پناهپوری مسئول روابط عمومی و ظهرابی مسول مالی ، سرپرست جدید منابع آب شهرستان را همراهی نمودند . 


 


کد مطلب: 427608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427608/2/دیدار-سرپرست-منابع-آب-شهرستان-گچساران-مدیر-عامل-نفت-گاز-این

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1