کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از پروژه های شهرستان کهگیلویه؛

اگر اعتبارات جذب نشود همه ما به عنوان مسئول مقصر هستیم / جنتي خواستار همکاری بانک های عامل شد

26 آبان 1399 ساعت 14:58

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با پرداخت و حجم وام برای ساخت مسکن روستایی علاوه بر ایجاد اشتغال در سطح روستاهای استان از تراکم خسارت احتمالی مالی و جانی حاصل از بلایای طبیعی کاسته می شود .


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح  مسکن اقدام ملی و مسکن محرومین در شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز؛ جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه  معاونین ضمن ماموریت به شهرستان کهگیلویه به اتفاق مهندس متقی پور مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح  مسکن اقدام ملی و مسکن محرومین در شهرستان کهگیلویه سایتهای سمغان , شهرک وحدت طولیان (مسکن محرومین روستاهای قلعه گل , طولیان , و دره لبک )از نزدیک بازدید کردند .
صیادی معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن استان با ارائه گزارشی گفت : از 206 واحد سهمیه شهرستان کهگیلویه با پیگیریهای انجام گرفته در فاز اول تعداد 23 بلوک و 46 واحد مسکونی در حال اجرا می باشند که در تعدادی از واحدها  عملیات اجرایی فنداسیون به اتمام رسیده و در مرحله دیوار چینی با کیفیت مطلوب است. 
مدیر کل بنیاد مسکن در حاشیه این بازدید از پروژه های اقدام ملی با ابراز رضایتمندی از روند پیشرفت اجرایی پروژه ها ضمن راهکارای لازم جهت تسریع در اتمام پروژه ها بر لزوم توجه به کیفیت پروژه ها نیز تاکید کرد.
در ادامه جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اتفاق هیئت همراه از روند اجرای ساخت و ساز و مقاوم سازی تعدادی از واحدهای مسکن محرومین روستاهای قلعه گل، طولیان، و دره لبک در شهرستان کهگیلویه بازدید کردند .
در این بازدید اصالت زاده معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با ارائه گزارشی از روند ساخت و ساز پروژه های مسکن محرومین در سطح استان گفت : از 3500 واحد سهميه مسکن محرومین استان 850 واحد سهمیه شهرستان کهگیلویه بوده که مراحله اولیه شامل تشکیل پرونده ، معرفی به بانک ، عقد قرارداد با بانک های عامل ، پی کنی  صورت گرفته و در مرحله فنداسیون و دیوار چینی می باشند .
در پایان جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تاکید وتوصیه های لازم گفت : با پرداخت و حجم وام برای ساخت مسکن روستایی علاوه بر ایجاد اشتغال در سطح روستاهای استان از تراکم خسارت احتمالی مالی و جانی حاصل از بلایای طبیعی کاسته می شود .
وی افزود: لذا اگر این اعتبارات جذب نشود و بهسازی و مقاوم سازی مسکن های روستایی و محرومین انجام نشود و هر گونه اتفاق و رخ دادی متوجه مردم شود همه ما به عنوان مسئول مقصر هستیم.
در پایان مدیر کل بنیاد مسکن ضمن تشکر از همه نهادهای مرتبط  خصوصا بانک های عامل در سطح استان خواستار همکاری بیش از پیش  بانک های عامل در اعطای تسهیلات مسکن روستایی خصوصا مسکن محرومین و جذب اعتبارات با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شدند و ابراز امید واری نمودند انشاءالله بتوانیم با مشارکت مردم و همکاری بانک های عامل  و مسئولین مرتبط کشوری و استانی سهمه اعتبارات تخصیص داده شده به استان را جذب نمائیم .
 


کد مطلب: 427587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427587/2/اگر-اعتبارات-جذب-نشود-همه-عنوان-مسئول-مقصر-هستیم-جنتي-خواستار-همکاری-بانک-های-عامل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1