کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در محور نورآباد به گچساران صورت گرفت؛

بازدید رئیس كمیسیون انرژی مجلس از تأسیسات نفتی حوزه عملیاتی شركت نفت و گاز گچساران

22 آبان 1399 ساعت 22:45

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ، مدیر عامل نفت و گاز گچساران ، نماینده ، فرماندار نورآباد و همراهان از تأسیسات عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز در محور نورآباد به گچساران بازدید کردند.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس، مدیر عامل نفت و گاز گچساران، نماینده، فرماندار نورآباد و همراهان از تأسیسات عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز در محور نورآباد به گچساران بازدید کردند.
به گزارش کبنانیوز از گچساران؛ فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همراهان ضمن بازدید از تاسیسات نفت و گاز در محور نورآباد، میشان، گچساران از روستاهها و عشایر واقع در مسیر و طرح عمرانی سد چم شیر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفتند .
عباسی در بازدید از مناطق عشایری و روستایی حوزه عملیاتی نفت و گاز گچساران در استان فارس اظهار نمود : امید است با اصلاح و وضع قوانین مناسب در مجلس بتوانیم در بهبود کیفیت زندگی مردم در این نواحی تغییراتی ایجاد کنیم.
وی در پاسخ به سوالی در رابطه با بحث منابع انسانی وزرات نفت و رسیدگی به این مهم در مجلس اینگونه پاسخ داد: از آنجا که منابع انسانی حرف اول و آخر را در تولید ، توزیع و نگهداری در حوزه صادرات نفت میزند برای مجلس اهمیت ویژه ای دارد که به عضویت تعریف شده در کشور برسد و همه کارکنان در صنعت نفت از نظام حقوق و دستمزد یکسان در یک بازه زمانی مقرر و منطقی بهره مند شوند.
در ادامه بازدید مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن ابراز خشنودی از حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس در شورای اسلامی ، نماینده و فرماندار و دیگر مسولان نورآباد ضمن تشریح فعالیتهای این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر و رسالت ذاتی این شرکت در تولید پایدار گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی در گذشته و حال به خوبی ایفای وظیفه نموده و تا آنجاییکه قوانین و مقررات اجازه داده در این زمینه قدم های ارزشمندی برداشته شده است و این از افتخارات ما در خدمت به محیط پیرامونی نفت و گاز در چهار استان به شمار می رود .
صیدالی در ادامه گفت : با توجه به تحریمهای ظالمانه دشمن و شرایط حاد ناشی از کرونا کارکنان این شرکت همواره تولید را به خوبی با زمانبندی قابل قبول محقق نموده و همچنان بصورت جهادی در سنگر اقتصاد انجام وظیفه می نمایند .
مدیرعامل نفت و گاز در پایان تصریح کرد: برای رفع موانع پیش رو در کمک به توسعه و رفع محرومیت در محیط های پیرامونی تأسیسات نفت و گاز نیاز به همکاری و حمایت کمیسیون انرژی داریم تا بتوانیم انتظارات منطقی و به حق مردم را در گستره حوزه جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان پاسخگو باشیم و با اینکارفاصله صنعت و مردم را کاهش و اهداف تولید را توام با آرامش خاطر در کنار مردم پیش ببریم .
شایان ذکر است در این سفر رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را نماینده مردم ، فرماندار و بعضی از مسولین شهرستانهای ممسنی و رستم همراهی می نمودند .
 


کد مطلب: 427486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427486/2/بازدید-رئیس-كمیسیون-انرژی-مجلس-تأسیسات-نفتی-حوزه-عملیاتی-شركت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1