تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۲۷۰۵۲
گزارش مردمی؛

گودبرداری های غیرمجاز ساختمانی و بی توجهی مسئولان گچساران + فیلم

۱
کبنا ؛برخی افراد عمدا یا از روی ناآگاهی اقدام به گودبرداریهای غیراصولی برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری می کنند که ممکن است خطرات جانی و مالی برای ساختمان های مجاور داشته باشد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران؛ یکی از شهروندان گچسارانی در خصوص گودبرداری غیرمجاز در کنار منزل خود گلایه و اعتراض کرده و با ارسال یک فایل تصویری در خصوص خطرات ناشی از این فعالیت غیرمجاز و عدم همکاری نظام مهندسی، شورای شهر و شهرداری گچساران توضیحاتی ارائه داده است.
این شهروند گچسارانی در این خصوص گفت: اقداماتی خوبی طی این سال ها در زمینه آسفالت و خیابان کشی باند دوم بلوار پناهپوری از سمت باغ فردوس صورت گرفت و موجب دلگرمی ساکنان این قسمت از حوزه شهری گچساران شد. اما چندی است مالک زمین مجاور منزل مسکونی بنده بدون هیچ گونه مجوز شهرداری و نظام مهندسی (بنابر مستندات و گفته های مسئولان ) اقدام به حفر و گودبرداری برای ساخت و ساز نموده است.
-
این شهروند اظهار کرد: از آنجا که چند کارشناس از این ملک بازدید داشته اند عدم نصب مهار و محافظ برای ملک مجاور را تهدید بزرگی برای رانش و ریزش این ساختمان اعلام نموده اند.
این شهروند گچسارانی افزود: پیگیری هایم در شهرداری و نظام مهندسی به جایی نرسیده و با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و شروع بارش ها، نگرانی زیادی برای ریزش منزل خود دارم.
وی عدم همکاری پلیس ساختمان شهردادی دوگنبدان را یکی از عوامل تاخیر در به ثمر نشستن تلاش های خود عنوان کرد .
رحمت سبزواری شهروند گچسارانی ساکن خواستار رسیدگی جدی مسئولان شورای شهر، شهرداری دوگنبدان و مسئولان نظام مهندسی شهرستان به این موضوع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ریس نظام مهندسی داره با کاندیدها عکس میگیره و خانمش هم خانم دکتر بخشایی در حال تخریب کردن نماینده سابق هست .در واقع هردو دارن تغییر جهت میدن‌
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1