کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید روح الله تقی زاده مدیرکارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) در گفت‌وگو با کبنا:

تولید در روستای «نره‌گاه» بویراحمد و فروش در بازار اروپا ( + فیلم )

10 آبان 1399 ساعت 3:21

شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یکی از موفق‌ترین شرکت‌های کشور به حساب می‌رود که توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت حرف زیادی برای گفتن در بازارهای بزرگ ایران، خاورمیانه و اروپا داشته باشد.


شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یکی از موفق‌ترین شرکت‌های کشور به حساب می‌رود که توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت حرف زیادی برای گفتن در بازارهای بزرگ ایران، خاورمیانه و اروپا داشته باشد. محصولاتی که در روستای نرگاه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود و در بازارهای آلمان، انگلستان و... به فروش می‌رسد. شرکت سینره برای 1500 نفر شغل ایجاد کرده و در کنار بعضی شرکت‌های دولتی و خدماتی که ماه‌ها حقوق پرسنل خود را به عقب انداخته‌اند، اما این شرکت خصوصی سر هر ماه هم حقوق و مزایا را واریز می‌کند و هم بیمه را. کبنانیوز با سید روح الله تقی زاده مدیرکارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) به گفت و گو نشسته است که در این می‌توانید این گفت و گوی خواندنی را در فیلم‌های زیر ببیند. او در این گفت و گو راز موفقیت شرکت سینره را فاش کرده و می‌گوید: 300 محصول نهایی آرایشی و بهداشتی در این شرکت تولید می‌شود که به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می‌شوند.
وی افزود: از صادرات ۱۲۵ قلم محصول تولیدی این واحد صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: عراق، قزاقزستان، افغانستان و لبنان از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات شرکت سینره است.
 وی میزان صادرات ماهانه به این کشورها را افزون بر ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات شامل شوینده‌ها، مواد آرایشی و بهداشتی، مولتی ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی عنوان کرد.
تقی زاده افزود: شرکت سینره دارای ۲۱ شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است. و حدود هزار و 500 نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.
مدیر کارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) بیان می‌کند: 300 محصول نهایی در قالب محصولات آرایشی و بهداشتی در این شرکت تولید می‌شود. در واقع این شرکت محصولات تخصصی پوست و مو تولید می‌کند.
وی افزود: در کارخانه شماره یک سینره در شهر یاسوج 250 نفر مشغول به کار هستند. و نسبت به سال گذشته ظرفیت تولیدمان را 3 برابر افزایش داده‌ایم و این در حالی است که بعضی از کارخانه‌های مشابه بر اثر تورم اقدام به تعدیل نیرو و کاهش ظرفیت تولید کرده‌اند.
تقی زاده گفت: هیئت مدیره کارخانه با درایت و برنامه ریزی تولیدات محصولات را به 2 میلیون عدد در ماه رساندیم.
وی گفت: کیفیت خط قرمز ما است به همین دلیل فروش خوبی در بازار داشیم و به دلیل همین فروش خوب، ظرفیت تولید را ارتقا دادیم.
 تقی زاده مدیر کارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) در ادامه به دلایل موفقیت این شرکت اشاره کرد و گفت: در شرکت طبیعت زنده، افرادی که به این کار ورود کرده‌اند. اهلیت، دانش و تخصص کار را داشتند و با برنامه پا پیش گذاشتند و در واقع متخصص این کار بودند. بدون برنامه ریزی و دانش دست به چنین کار بزرگی نزده‌اند.
وی افزود: پرسنل شرکت سینره به طور مرتب دانش و تجربه به روز را فرا می‌گیرند و دانش آنها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی بروزرسانی می‌شود
 تقی زاده گفت: سعی می‌کنیم که انگیزه و بهره وری کارکنان را افزایش دهیم. به موقع و ماهیانه حقوق و مزایای کارکنان پرداخت می‌شود. به سلیقه و نیاز مشتری خیلی اهمیت می‌دهیم. اگر مواد مورد نیاز و با کیفیت یک محصول را نداشته باشیم، آن محصول را تولید نمی‌کنیم.

 شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج در روستای نره گاه در پنج کیلومتری یاسوج در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است.

 در ادامه حرف‌های شنیدنی تقی‌زاده مدیر کارخانه شرکت سینره را می‌توانید، مشاهده کنید.
 

افزایش 3 برابری تولید داشتیم و در سال 98 ماهیانه 700 هزار عدد محصول تولید کردیم و به دلیل کیفیت بالای محصولات فروش خوبی داشتیم.
 
همزمان با شیوع ویروس کرونا از اسفند 98 تا کنون، حدود 5 میلیون عدد ژل ضد عفونی ( 500cc) تولید کردیم. و کشور را از لحاظ این محصول ما اشباع کردیم. شرکت سینره با فکر، دانش و تخصص لازم به اینجا رسیده است.
  
قطب اقتصادی کشور به لحاظ تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، شرکت سینره است.
  


کد مطلب: 427044

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427044/2/تولید-روستای-نره-گاه-بویراحمد-فروش-بازار-اروپا-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1