کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شهادت فرزند شهرستان بهمئی در خوزستان + پیام تسلیت مسئولان

4 آبان 1399 ساعت 18:27

استوار دوم فرهاد امیری خرم در درگیری با اشرار در شادگان زخمی و سپس در بیمارستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


استوار دوم فرهاد امیری خرم در درگیری با اشرار در شادگان زخمی و سپس در بیمارستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
به گزارش کبنا، یکشنبه ( 4 آبان ماه 99) همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور علاقمندان ائمه اطهار تشییع و به خاک سپرده شد.
 
رضا دهبانی پور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج در پیامی نوشت:  «و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران) هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شدند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارخود روزی داده می‌شوند. شهید همواره زنده است ودر پرتو حیات طیبه‌اش امتی امیدوار به آینده ادامه حیات می‌دهند. ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) وتبریک شروع ولایت و امامت امام زمان (عج)، شهادت مدافع امنیت و سرافرازی ایران اسلامی جوان شجاع و دلیری ازایل همیشه سربلند بهمئی و طایفه متدین و با اصالت کمایی، فرهاد امیری خرم رابه مردم ایران زمین مخصوصاً خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم.
همچنین آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری شهادت استوار شهید امیری خرم را به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت گفت.
 
در پیام آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است؛
((الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون)) توبه آیه ۲۰
شهادت زیباترین نوع وصال به معشوق است. شهید با پاره کردن خرقه اوهام و عادات عالم ناسوت و شجاعت گریز از تاریکی از دریچه نور ولایت جهت رسیدن به حیات جاویدان و عالم لاهوت مرگی آگاهانه را به آغوش می‌کشد و به حیات طیبه «عند ربهم یرزقون» می‌رسد.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و تبریک به مناسبت شروع ولایت و امامت مهدی موعود شهادت سرباز ولایت مدافع حریم امنیت و عزت و سرافرازی ایران اسلامی فرهاد امیری خرم را به ایل اصیل بهمئی به خصوص طایفه کمائی و خانواده محترم آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
از خداوند منان صبر و صحت برای همه دغداران و استقامت در مسیر شهدا را برای همه خواهانم
تشیع معنادار شهید در روز شهادت امام حسن عسکری (ع) باشد که ما را به ولایت اهل بیت متصل گرداند.


کد مطلب: 426891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426891/2/شهادت-فرزند-شهرستان-بهمئی-خوزستان-پیام-تسلیت-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1