کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

28 مهر 1399 ساعت 21:12

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که فکر می‌کرد کووید وجود ندارد ... تا این که خودم بیمار شدم. کووید-19بیماری کوچکی نیست و سنگین است.


دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که فکر می‌کرد کووید وجود ندارد ... تا این که خودم بیمار شدم. کووید-19بیماری کوچکی نیست و سنگین است.
دیمیتری استاژوک، ورزشکار سرشناس بدنسازی، پس از ابتلا به ویروس کرونا، در سن 33 سالگی در گذشت. وی پیش‌تر منکر وجود این ویروس شده بود.
به گزارش کبنا، استاژوک، اهل اوکراین، سه روز پیش با انتشار پیامی در اینستاگرام خود به 1.1 میلیون کاربر دنباله‌‌کننده خود خبر داد که به بیماری کووید-19 دچار شده است.
وی با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از بستر بیمارستان خود، نوشت که در سفری که اخیرا به ترکیه داشته، یک شب از شدت تنگی نفس از خواب بیدار شد و روز بعد سرفه‌هایش شروع شد.
استاژوک هنگام بازگشت به اوکراین مورد آزمایش کرونا قرار گرفت که نتیجه مثبت اعلام شد.
او در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که فکر می‌کرد کووید وجود ندارد ... تا این که خودم بیمار شدم. کووید-19بیماری کوچکی نیست و سنگین است. استاژوک در پایان پست خود نوشت که حالش در حال حاضر پایدار است.
یک روز بعد، همسر سابق او، سوفیا استاژوک، که سه فرزند از وی دارد، در اینستاگرامش اعلام کرد که دیمیتری مرده است.

(عکس)

لازم به ذکر است  شمار قربانیان و مبتلایان در ترکیه نیز مانند سایر نقاط جهان درحال افزایش است. شیب صعودی شیوع ویروس ادامه داشته و هر روز افراد بیشتری را مبتلا می‌کند. تعداد تست‌ها را هر روز افزایش می‌دهیم، شمار بیماران کاهش نمی‌یابد.

تاکنون 29 هزار و 865 تن از کارکنان بخش بهداشت و درمان کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. 52 کادر بهداشتی نیز جان خود را از دست داده‌اند. استان‌های آنکارا، استانبول، ازمیر، بورسا، ارزروم، سیواس و کایسری استان‌های دارای ریسک بالا (کرونا) هستند.

وزیر بهداشت ترکیه گفت: 460 تیم پیگیری و شناسایی مبتلایان به کرونا در قونیه، 200 تیم در شانلی‌اورفا، 111 تیم در ماردین، 370 تیم در دیاربکر، 207 تیم در ارزروم، 350 تیم در ازمیر و 120 تیم در کایسری مشغول فعالیت میدانی هستند.

(عکس)
(عکس)
(عکس)
(عکس)
(عکس)
 


کد مطلب: 426701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426701/2/عکس-ورزشکار-منکر-کرونا-اثر-ابتلا-درگذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1