تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۲۶۶۵۷
جلسه مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه برگزار شد

اختصاص اعتبار به نهادهای مذهبی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر نماینده ولی‌فقیه از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

۰
کبنا ؛جلسه مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرعامل بنیاد مهدویت پیرامون ۹ ربیع آغاز امامت ولی‌عصر (عج) در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.
  به گزارش کبنا، در ابتدای این جلسه علی سلحشوری با تبریک ماه ربیع‌الاول گفت: فشارها و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت انقلابی ایران نمی‌تواند در اراده مردم و دولت خللی ایجاد کند. دولت مصمم است با همه مشکلات موجود نسبت به معیشت و رونق اقتصادی تلاش کند.
 
وی همچنین هدف از این دیدار را کمک به اعتبار نهادهای مذهبی، دینی و فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه‌های فرهنگی بنیاد مهدویت است و چون ردیف بودجه‌ای ندارد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در اختیار یکی از نهادهای فرهنگی قرار می‌گیرد تا در آستانه ۹ ربیع برنامه‌های این بنیاد انجام شود.
 
در ادامه حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم با بیان اینکه برای جلوگیری از سلایق مختلف بنیاد مهدویت تحت نظارت نماینده ولی فقیه اداره می‌شود، گفت: عده‌ای به عنوان هسته مرکزی و شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدودیت در هر استانی فعالیت دارند.
 مدیرعامل بنیاد مهدودیت عنوان کرد: یکی از مواردی که مورد توجه است ۹ ربیع آغاز امامت حضرت ولی‌عصر است، سال‌های قبل که کرونا نبود برنامه‌های این روز با حضور معنوی و مالی ادارات برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شرایط و وضعیت کنونی نیازمند کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم که هر ساله این سازمان همکاری خوبی با بنیاد مهدودیت داشته است.
 وی عنوان کرد: بنیاد مهدودیت چون ردیف بودجه‌ای ندارد. مبلغی از بودجه‌های فرهنگی به یکی از اداراتی که بنیاد معرفی کند یا سازمان مدنظر داشته باشد اختصاص می‌دهد تا برای برگزاری برنامه‌های ۹ ربیع به بنیاد مهدودیت تعلق گیرد.
 وی با تاکید بر انجام خوب برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول گفت: امیدواریم و تلاش می‌کنیم بنیاد آلوده به خط و خط‌بازی نشود
 در پایان این جلسه هم آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به جهت کمک و مساعدت‌های لازم به نهادهای مذهبی و دینی در استان گفت: استقامت و پاسداری مردم انقلابی در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن قابل تقدیر است.
وی یادآور شد: به خواست خداوند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گذر تاریخی به سلامت عبور خواهیم کرد.
 گفتنی است در این جلسه آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج با اهداء لوح تقدیر از همکاری علی سلحشوری و قلندر حسن‌پور معاون توسعه مدیریت تجلیل کرد همچنین حکم عضویت علی سلحشوری در شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت به مدت دوسال به وی اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1