تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۲۶۶۰۲
با حضور فرمانده سپاه فتح، جلسه شورای کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

مسائل سیاسی وارد حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد نشود ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، مؤمنی منش رئیس سازمان اطلاعات سپاه، فتاحی رئیس دفتر فرمانده سپاه، علوی مدیر کل، معاونین، کارکنان اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای هیات های همگانی استان و ژیمناستیک، جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، مؤمنی منش رئیس سازمان اطلاعات سپاه، فتاحی رئیس دفتر فرمانده سپاه، علوی مدیر کل، معاونین، کارکنان اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای هیات های همگانی استان و ژیمناستیک، جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
در این جلسه سردار خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان به مناسبت ۲۶ مرداد هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: سرمایه گذاری در زمینه ورزش و آموزش و پرورش هدر رفت پول نیست، بلکه سرمایه گذاری در جهت رشد جامعه است.
خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساختن مدرسه، کتابخانه، سالن‌های ورزشی و اماکنی از این دست هم از لحاظ اجتماعی و هم از لحاظ مادی موجب پیشرفت و ترقی کشور می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزش بومی و محلی در استان اظهار کرد: در سال جاری قصد داشتیم با همکاری ورزش وجوانان استان این مسابقات را باکیفیت بالاتر و در مقیاس گسترده‌تری اجرا کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا از انجام آن منصرف شدیم.
خرمدل با تصریح اینکه سلامت جامعه در گرو ایجاد نشاط و شادابی برای مردم است، ساخت سوله‌های صالحین، سالن‌های ۹ دی فوتبال و هندبال برای انجام ورزش رزمی به منظور ارتقاء سلامت روان جامعه اشاره کرد.
وی تاکید کرد: معتقدم استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بکر و ارزشمندی است که هنوز بالفعل نشده است.
فرمانده ارشد استان با بیان اینکه ورزش صنعت است، گفت: سپاه فتح استان با همکاری ورزش و جوانان استان در حال آماده سازی زیرساخت‌ها است.
خرم دل با تاکید به مشکلات استان و پروژه‌های استان و معیشت، افزود: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه ورزش و گردشگری برگزاری مسابقات ملی در استان می‌توان در وضعیت درآمدزایی آن تحولاتی ایجاد کرد.
به گفته سردار خرم دل ساخت مجموعه ورزش توسط ورزش و جوانان استان، بهره برداری از ۲۰ مجموعه ورزشی از سوی سپاه می‌تواند راهگشایی برای حل معضل اشتغال جوانان شناخته شدن استان در سطح ملی و بین المللی باشد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همدلی، اتحاد و یکپارچگی طوایف استان را مهمترین راه پرهیز از عقب ماندگی  و محرومیت دانست و گفت: با توجه به معنویات حضرت امام نباید در حوزه ورزش نگاه‌های سیاسی و سیاست زده دخالت داده شود زیرا اگر قرار است ورزش رشد کند و خود را نشان دهد باید با دوری از مسائل قومی وسیاسی در پیشرفت آن داشته باشند.
وی ابراز کرد: سپاه کاملاً در خدمت ورزش است ودر همین دوران کرونا ۹ هزار بسته ورزشی به صورت فردی یا در مدارس استان توزیع کردیم و بزودی ۵ هزار بسته دیگر توزیع می‌شود زیرا مردم در این روزها بسیار آسیب پذیر شده‌اند.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت: در یکسال از ۲۴ پروژه بهره برداری کردیم که آمار قابل تو جیهی است.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش سپاه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله به توانمندی این نهاد در همکاری با ورزش و جوانان استان در ارتقاء برنامه‌های آن اشاره کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما می‌توانیم با تعاملی که با سپاه فتح استان داریم از ظرفیتهای اماکن ورزشی برای هیئت‌های ورزشی و فرهنگی استفاده کنیم.
وی با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و اقداماتی که در این هفته صورت می‌گیرد خواستار مساعدت فرماندهی سپاه فتح استان در برگزاری برنامه‌های هفته مذکور شد.
علوی با یاد آوری برگزاری میزبانی مسابقات قایقرانی کشوری با همکاری سپاه فتح استان در سال گذشته و استفاده از ظرفیتهای سپاه در برگزاری آن مسابقات ادامه داد: مساعدت این نهاد خدمت گذار باعث شد که فدراسیون قایقرانی کشور استان را در فهرست میزبان مسابقات بین‌المللی و آسیایی اسلالوم قرار دهد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در مدت خدمت به عنوان مدیرکل اتفاقات خوبی در عرصه ورزشی استان رخ داده است، که حضور ۷ ورزشکار استان در مسابقات جاکارتا وشرکت در ۲ جشنواره رضوی از آن جمله است.
در پایان با اهدای لوح سپاس از رؤسای ادارات شهرستان‌ها وکارکنان اداره کل ورزش وجوانان که در کسب رتبه برتر اداره کل در جشنواره شهید رجایی همکاری داشتند تقدیر شد.
 ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است. افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه جا و هیچ جا
Iran, Islamic Republic of
sپاه اینجا سپاه اونجا ...چه میکنه این سپاه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1