کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازرسی شبانه تعزیرات از مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های کهگیولیه و بویراحمد

26 مهر 1399 ساعت 1:17

بازرسی شبانه تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از مرغداری ها و کشتارگاه‌ها انجام شد.


بازرسی شبانه تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از مرغداری ها و کشتارگاه‌ها انجام شد.
به گزارش کبنا، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: در بازدید شبانه و سرزده از چند مرغداری و کشتارگاه در راستای ستاد تنظیم بازار با توجه به اهمیت موضوع و تخلفات احتمالی عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی در سطح استان به همراه معاونت بازرسی سازمان صمت و بازرسان بازدیدی از برخی مرغداریها مبنی بر ورود این کالا به بازار مورد بازرسی قرار گرفت.
صالحی تصریح کرد: تذکرات لازم  را جهت هر گونه سوء استفاده و یا عدم عرضه به کلیه مرغداریهاو عاملین توضیح داده شد و مرغداران را ملزم به عرضه مرغهای تولیدی به کشتارگاهای  استان نمودند و تا اطلاع ثانوی خروج مرغ زنده از استان ممنوع بوده است.
وی در ادامه افزود: تمامی مرغداری‌هایی که از نهادهای دامی با قیمت ارز ۴۲۰۰ استفاده میکنند می‌بایست قیمت مصوب را رعایت نمایند و دستگاههای نظارتی در صورت مشاهده تخلف سریعا گزارش نمایند تا برخورد قاطع صورت گیرد.
 معاونت بازرسی سازمان صمت در این بازرسی گفت: این گشتها و بازرسیها طی روزهای آتی از کلیه مرغداریها انجام خواهد گرفت و در صورت احراز تخلف با متخلفین برخورد قانونی و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.


کد مطلب: 426600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426600/2/بازرسی-شبانه-تعزیرات-مرغداری-ها-کشتارگاه-های-کهگیولیه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1