تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۲۶۵۵۱
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد سال 99 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل استاندارد و کارشناسان این اداره کل در واحد تولیدی طبیعت زنده (سینره) برگزار شد.
بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز جهانی استاندارد، عنوان کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، نتوانستیم آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد را بصورت عمومی برگزار کنیم.
وی افزود: شعار امسال روز جهانی استاندارد "حفاظت از زمین با استانداردها" گویای اهمیت و ضرورت اجرای استانداردها برای حفظ منافع عمومی بشر است.
در ادامه، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد و تبریک این روز به مدیرکل، کارکنان اداره کل استاندارد استان و تمامی فعالین عرصه تولید، بیان داشت: واحدهایی مورد حمایت قرار می‌گیرند که استانداردهای لازم را کسب و محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی تولید کرده باشند.
وی افزود: تولیدات زمانی با ارزش هستند که استاندارد باشند، پس باید با تلاش، کیفیت محصولات را در استان افزایش دهیم.
عزیز فیلی عنوان کرد: مردمی کردن استاندارد، هدایت موضوع استاندارد به درون خانه‌ها، تبدیل استاندارد به یک مطالبه عمومی و ترویج استاندارد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از جمله راهکارهای افزایش تأثیر استاندارد است.
وی تصریح کرد: واحد تولیدی طبیعت زنده (سینره) که به عنوان واحد تولیدی نمونه استان انتخاب شده است، قبل از فراگیری ویروس منحوس کرونا ۲۰۰ نفر نیرو داشت اما بعد از کرونا، تعداد نیروهای خود را به ۲۵۰ نفر افزایش داده و شبانه‌روزی فعالیت دارد که با توجه به ظرفیت و کیفیت، محصولات این واحد آرایشی و بهداشتی به تمامی نقاط کشور ارسال و حتی به خارج از کشور هم صادر می‌شود.
در پایان این جلسه از بخش‌های مختلف و خطوط تولید واحد طبیعت زنده (سینره) تولید کننده انواع شامپو، مایع دستشویی، ژل ضد عفونی کننده و بیش از ۱۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، بازدید شد و از مدیرعامل این واحد به عنوان واحد نمونه استانی استاندارد در سال 99 با اهدای لوح قدردانی و تندیس، تجلیل به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1