کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسمی با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

شهردار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد ( + تصاویر )

10 مهر 1399 ساعت 22:10

شهردار شهر توریستی سی‌سخت به عنوان شهردار نمونه در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد.


نشست تجلیل از فعالان گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
به گزارش کبنا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی شامگاه چهارشنبه ( 9 مهرماه 99 ) در این مراسم با اشاره به اینکه گردشگری محور اصلی توسعه در کهگیلویه و بویراحمداست، افزود: «فعالان گردشگری، سرمایه گذاران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در توسعه اقتصادی و فرهنگی استان نقش بسزایی دارند.»
 صفایی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با بسیاری استان‌ها نیست گفت: «آماده هر گونه همکاری و مشارکت با سرمایه گذاران و فعالان بخش گردشگری برای افزایش زیر ساخت‌ها و توسعه این صنعت اشتغالزا در استان خواهیم بود.»
 او با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری (گردشگری وتوسعه روستایی)، گفت: «با برنامه ریزی‌های انجام شده پرداخت تسهیلات ملی ارزان قیمت بوم گردی به سرمایه گذاران در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در اولویت کاری این اداره کل خواهد بود.»
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: «واحدهای بوم گردی زود بازده هستند و ایجاد آن‌ها راهکاری مناسب برای توسعه گردشگری و معرفی بهتر استان به گردشگران در ایران و خارج از کشور است.»
صفایی گفت: در حوزه گردشگری کرونا آسیب های فراوانی به تاسیسات وارد کرد و از آن جایی که ویروس کرونا در سطح جهانی گسترش پیدا کرده، و همه جا را فرا گرفته صنعت گردشگری در ایران و استان ما مصون از این آسیب‌ها نمانده به همین دلیل آسیب های زیادی در حوزه گرشگری داشتیم.
صفایی با اشاره به اینکه ظرفیتهای گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با بسیاری استان‌ها نیست گفت: در استان ۲۵۰۰ اثر تاریخی وجود دارد که از این تعداد ۱۷۰۰ اثر ثبت ملی شده و در صدد هستیم که آثاری بیشتری را از استان به ثبت ملی برسانیم.
وی با بیان تحول در زیر ساخت های ایجاده شده در صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مسیر جهش تولید ۹ پروژه گردشگری در استان مصوب شده که برای این ۹ پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده و در کنار بعضی از این پروژه‌ها بر اساس رایزنی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده، بنیاد علوی در زمینه تکمیل طرح های گردشگری مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی با تاکید براینکه ظرفیتهای بی شمار گردشگری در استان وجود دارد گفت: باید در تمام روستاها بوم گردی را فعال کنیم و با دادن تسهیلات ارزان قیمت و پای کار آمدن مردم بنا به ظرفیت ها،توسعه گردشگری روستایی را رونق دهیم.
مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی خطاب به سرمایه گذاران اظهار کرد: آماده هر گونه همکاری و مشارکت و ارائه تسهیلات در راستای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری در استان هستیم و در این زمینه اقدامات لازم را به صورت فوری انجام می‌دهیم.
وی افزود: با سرمایه گذاری و همچنین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی که در استان در حوزه گردشگری وجود دارد، و با بهره‌برداری از ین طرح‌ها رونق و توسعه اشتغال را فراهم خواهیم کرد.
این مسوول در این نشست که به منظور تجلیل از شهردار نمونه سیسخت در حوزه گردشگری و با حضور اعضای شواری این شهر تشکیل شد، گفت: دکتر فرد شهردار سی‌سخت با وجود همه مشکلات درآمدی و نبود اعتبار با مکانیزم خوب مالی توانسته در حوزه گردشگری به عنوان شهردار نمونه شناخته شود.
در پایان این مراسم از شهردار سی سخت به عنوان شهردار نمونه حوزه گردشگری و مدیر هتل پارسیان یاسوج برای خدمات دهی با کیفیت به گردشگران تجلیل شد.
گفتنی است، شورای اسلامی شهر سی سخت در پایان این‌ نشست، از تلاش های دکتر علی فرد شهردار سی سخت، تجلیل و قدردانی به عمل آورند.


کد مطلب: 426136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426136/2/شهردار-نمونه-کهگیلویه-بویراحمد-تجلیل-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1