کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

انتصاب معاون جدید جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

7 مهر 1399 ساعت 23:02

مراسم معارفه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


مراسم معارفه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد مظفری را به عنوان معاون امداد و نجات این جمعیت منصوب و از خدمات مسعود وکیلی معاون اسبق امداد و نجات تجلیل به عمل آمد.

 سید امان الله جهانبین ضمن تشکر از زحمات سه ساله مسعود وکیلی، معاونت امداد نجات را رکن رکین جمعیت هلال احمر و بازوی توانمند ابراز هویت به پیشانی فعالیتهای جمعیت هلال احمر برشمرد و اشاره داشت عملکرد جمعیت هلال احمر مرهون تلاش‌های دسته جمعی امدادگران، نجاتگران، اعضای جوانان، داوطلبان و پرسنل سختکوش این جمعیت می‌باشد.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه محمد مظفری منصورآباد را که پیش از این سوابقی نظیر ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد، رئیس پایگاه‌های عملیات و پشتیبانی امداد و نجات استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره پشتیبانی و مسئول بازرسی استان را در کارنامه خود دارد را به عنوان معاون جدید امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان معرفی کرد.

درحکم سید امان الله جهان بین آمده است:
 نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.
 با توجه به وظایف خاص و مهم جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات و شرایط اقلیمی و جغرافیایی ویژه‌ی استان، از جنابعالی انتظار دارم ضمن هماهنگی مستمر با اینجانب و همدلی همفکری باسایر ارکان، معاونین وروسای شعب جمعیت و با استفاده از توان علمی و تخصصی کارشناسان و نیروهای پرتلاش آن معاونت، تمام همت خویش را به منظور شناسایی، ارزیابی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در حوزه‌ی امداد و نجات به منظور ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های جمعیت هلال احمراستان بخصوص افزایش کیفیت و سرعت امدادرسانی در پاسخگویی و مواجهه با حوادث و بلایا بکار گیرید و نسبت به هماهنگی و تعامل مستمر با سازمان مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر ارگان‌های مربوطه اقدام نمایید.
 بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»


کد مطلب: 426038

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426038/2/انتصاب-معاون-جدید-جمعیت-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1