کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کهگیلویه بزرگ؛

مراسم تشییع پیکر شهید «بویر» در دهدشت و چاروسا ( فیلم و تصاویر )

7 مهر 1399 ساعت 12:17

با حضور مردم و مسئولان پیکر مطهر شهید مقداد بویر در دهدشت تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای" الگن" بخش چاروسا انتقال داده شد.


با حضور مردم و مسئولان پیکر مطهر شهید مقداد بویر در دهدشت تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای" الگن" بخش چاروسا انتقال داده شد.
  

تشییع شهید مقداد بویر
حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مقام شهید همانند مقام انبیاست، گفت: شهدا عند ربهم یرزقونند و در قیامت مهمان خداوند هستند.

وی افزود: اینجا سرزمین شهدای همچون باکری، همت، سلیمانی و مقدادهاست، کسانی که برای حفظ کیان ایران اسلامی بر پیکر مطهر آنها گلوله بارید و عقب نکشیدند.
وحدانی تصریح کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی میگوییم هر چه قدر ما را بکشید قدرت نظام ما الهی تر و جامعه بیدار و هوشیارتر خواهد شد.

وی بیان کرد: شهادت به معنای در صحنه بودن است و ما این انقلاب را تا رسیدن حکومت مهدی(عج) ادامه میدهیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است گفت: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان ی که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.
 سروان مقداد بویر فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان اهل روستای "الگن" بخش چاروسا از توبع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استوار عبدالله مومنی از شهر ایذه خوزستان دو روز پیش در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426017-2.jpg
شهید مقداد بویر

مراسم تشییع شهید والا مقام مقداد بویر امروز از ساعت ۸ و۳۰ دقیقه از مقابل ساختمان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه آغاز و تا میدان مرکزی این شهر ادامه یافت.
پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع در شهر دهدشت به زادگاهش روستای الگن بخش چاروسا منتقل و در آنجا به خاک سپرده می شود.



کد مطلب: 426017

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426017/2/مراسم-تشییع-پیکر-شهید-بویر-دهدشت-چاروسا-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1